Havde det ikke været for min mei tai....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2010

Corn

Ja det er noget værre hø... Mellemste manden døjede også, men først da han var halvandet år...

Så jeg er på ni dage kommet til punktet hvor jeg er klar til at ligge på grædende knæ og tigge om dræn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Katjaro

Macaab skriver:

Ja det er noget værre hø... Mellemste manden døjede også, men først da han var halvandet år...

Så jeg er på ni dage kommet til punktet hvor jeg er klar til at ligge på grædende knæ og tigge om dræn

Øv altså det kan jeg godt forstå.

Men der er vel heller ikke noget galt i at få givet ham dræn hvis det så sparer ham for en masse sygdom og høreproblemer sidenhen???

God bedring til den lille snut

Katja 

Anmeld

14. december 2010

Cris

Vi har brugt vores Ergo så meget! Og vi stadig gør! Det var den eneste måde, så jeg kunne få lidt styr på lidt rengøring og madlavning... Da vi rejste meget med vores første, var det skønt at bære ham rundt i alle mulige stedder. Vi rejser ikke længere så meget eksotisk, men hver gang vi har været til Spanien, var det dejligt at bære ham i lufthavnen og mens man venter på kufferter og sådan nogle ting

Anmeld

14. december 2010

Kløver

Macaab skriver:

Havde det ikke været for min mei tai, så tror jeg min arme var faldet af og min ryg brækket...

Mutten har sin anden omgang MØB på 9 dage

Og jeg er julefrokost enke med tre børn

OG træt træt træt...

Men nu er han stoppet med at græde, men han synes ikke selv at han er klar til at sidde/ligge selv... Det er så hyggeligt at være febertræt og øresyg på maven af moAr...

Tusind tak til Babyhawk for min fantastiske mei tai

hvad er MØB

Anmeld

15. december 2010

Corn

Katjaro skriver:

Øv altså det kan jeg godt forstå.

Men der er vel heller ikke noget galt i at få givet ham dræn hvis det så sparer ham for en masse sygdom og høreproblemer sidenhen???

God bedring til den lille snut

Katja 

Ørelægen vil først lige give ham chance for at bekæmpe det selv. Så til tjek igen 10. januar, medmindre han får en omgang mere inden da.

Anmeld

15. december 2010

Corn

Maja84 skriver:

hvad er MØB

Mellemørebetændelse

Anmeld

15. december 2010

Kløver

Macaab skriver:

Mellemørebetændelse

øv også, det var da også uheldigt, med 2 gange på så kort tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.