Havde det ikke været for min mei tai....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.440 visninger
16 svar
0 synes godt om
10. december 2010

Corn

Havde det ikke været for min mei tai, så tror jeg min arme var faldet af og min ryg brækket...

Mutten har sin anden omgang MØB på 9 dage

Og jeg er julefrokost enke med tre børn

OG træt træt træt...

Men nu er han stoppet med at græde, men han synes ikke selv at han er klar til at sidde/ligge selv... Det er så hyggeligt at være febertræt og øresyg på maven af moAr...

Tusind tak til Babyhawk for min fantastiske mei tai

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

BinaMor

Macaab skriver:

Havde det ikke været for min mei tai, så tror jeg min arme var faldet af og min ryg brækket...

OG træt træt træt...

Men nu er han stoppet med at græde, men han synes ikke selv at han er klar til at sidde/ligge selv... Det er så hyggeligt at være febertræt og øresyg på maven af moAr...

slynger er fantastiskejeg var heller ikke kommet gennem 3 mån. vaccine uden min vikle.. æælsker slynger

Anmeld

11. december 2010

LinLin

Macaab skriver:

OG træt træt træt...

Jeg var også glad for min tri cotti den ENE uge (  ) Adam har haft aftenskrigeture

Hvad betyder MØB?...

Anmeld

11. december 2010

Jibbe

DAs mor skriver:

Jeg var også glad for min tri cotti den ENE uge (  ) Adam har haft aftenskrigeture

Hvad betyder MØB?...

Jeg gætter på mellemørebetændelse

Anmeld

11. december 2010

Corn

DAs mor skriver:

Hvad betyder MØB?...

Mellemørebetændelse... OG han er ikke engang 6 mdr endnu

Anmeld

11. december 2010

Corn

BinaMor skriver:

slynger er fantastiskejeg var heller ikke kommet gennem 3 mån. vaccine uden min vikle.. æælsker slynger

Man føler sig knap så magtesløs, når man har dem deri... Og ja, han skal faktisk vaccineres i næste uge, men tror ikke jeg tør, før ørelægen er konsulteret

Anmeld

11. december 2010

BinaMor

Macaab skriver:

Man føler sig knap så magtesløs, når man har dem deri... Og ja, han skal faktisk vaccineres i næste uge, men tror ikke jeg tør, før ørelægen er konsulteret

nej vent vil jeg også sige. det er jo heller ikke nødvendigt det LIGE er når de er 3 måneder. bare deromkring.

god bedring

Anmeld

11. december 2010

Corn

BinaMor skriver:

nej vent vil jeg også sige. det er jo heller ikke nødvendigt det LIGE er når de er 3 måneder. bare deromkring.

god bedring

Nu er det også hans 5 mdrs undersøgelse og han er 6 mdr om en uge

Anmeld

11. december 2010

LinLin

Jibbe skriver:

Jeg gætter på mellemørebetændelse

aaarh... Tak

Anmeld

11. december 2010

LinLin

Macaab skriver:

Mellemørebetændelse... OG han er ikke engang 6 mdr endnu

stakkels lille mand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.