suk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

264 visninger
2 svar
0 synes godt om
31. august 2008

bette

mikkel er jo lidt af en bjergbestiger og elsker at klatre op på aaalt.
denne gang væltede han blespanden stilte sig op på det.. og kunne dermed nå hovede hale fadet.. som var fyldt med vand fra det sidste bleskift.. hælder vandt udover det hele.. også ned i sin legekasse.. det eneste der ik var vådt inde på hans værelse var utrolig nok ham selv..
damn et dybt suk jeg udstødte.. det er sååå typisk når man er alene..

det er ik første gang det sker..- første gang brugte han en blepakke.. ja hvad som helst kan bruges.. en anden gang var det sofabordet han besteg.. han satte sin gåvogn derover og via den kravlede han op på sodabordet. damn hva gør man:S

han er over alt.. og kan komme til alt..

en dag jeg var i bad.. far sad ved computeren:@ pludselig ser jeg håndtaget blev trykket ned og tror så det er min mand.. men nej ind kom min søn:-o han havde stilt sig på på vægten og kunne dermed nå håndtaget.. suk suk og atter suk...

hjælp... er der nogen der har en spændetrøje...8(8(8(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2008

Loggidut

ha ha...shit, og jeg som sidder her og sukker over at tif kan åbne vores skydedør...lol....ellers er hun nede ved jorden, hun er self. begyndt at rejse sig op, men det er godt nok stadig kun i det små!

uhhh...jeg kan godt høre jeg har meget i vente!

det er da utroligt han har luret hvordan man bruger et håndtag...er du selv klar over hvor mange ting de skal gennemskue for at kunne det?

først skal han regne ud at du er derude, så skal han få mlyst til at finde dig...så skal han regne ud at komme op til håndtaget, og dernæst hvordan håndtaget virker...det er sgu da syret...

og tænk om han havde fået den åbnet? døren til sådan et badeværelse går som regel indad, og han kunne jo være faldet og slået sig grusomt...aj....lol...det må være forfærdeligt...!

måske skal du låse for eftertiden når du går i bad?

Anmeld

31. august 2008

bette

Loggidut skriver:

ha ha...shit, og jeg som sidder her og sukker over at tif kan åbne vores skydedør...lol....ellers er hun nede ved jorden, hun er self. begyndt at rejse sig op, men det er godt nok stadig kun i det små!

uhhh...jeg kan godt høre jeg har meget i vente!

det er da utroligt han har luret hvordan man bruger et håndtag...er du selv klar over hvor mange ting de skal gennemskue for at kunne det?

først skal han regne ud at du er derude, så skal han få mlyst til at finde dig...så skal han regne ud at komme op til håndtaget, og dernæst hvordan håndtaget virker...det er sgu da syret...

og tænk om han havde fået den åbnet? døren til sådan et badeværelse går som regel indad, og han kunne jo være faldet og slået sig grusomt...aj....lol...det må være forfærdeligt...!

måske skal du låse for eftertiden når du går i bad?

hmm nej havde faktisk ikke tænkt på hvor meget der egentlig skal til for at regne den ud.. hmm sygt egentlig..

det er nok ik alle der har sådan et monster som mikkel. :S
men han er jo dejlig alligevel.. fik hvertfald en masse kys og krammer her til morgen.. så skøn er han dog selvom han er over ALT

og ja jeg låser også for eftertiden når jeg er i bad.. kunne lige se det for mig hvis jeg ik havde opdaget ham og han så bare pludselig stod foran mig.. chok!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.