Panik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

301 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. august 2008

mor til en del

Uha min kære mand serverer nogle grumme overraskelser inde imellem.
Igår gik det op for mig at han skal på øvelse hele næste uge, dvs jeg er alene om at starte 3 børne op i pasning, ja og så lige alt det andet herhjemme.

Hvordan kommunikationen lige kunne briste så meget ved jeg ikke helt,
for 3 uger siden talte han godt nok om denne øvelse, men vidste ikke om han skulle med, sidde på kontoret hele ugen(også om natten), eller han kom hjem senere.

Så talte vi ikke mere om det, inden han igår pludselig følte trang til at fortælle han slet ikke kom hjem.

Jeg stjernede totalt over, og sidder i dag med en lettere opgivende sind... madpakker, sport, opstart, forældremøde, indkøb, madlavning og vigtigst så skal alle børnene favnes i stort omfang oven på alle de nye oplevelser, ahhh hvor jeg ikke kan overskue det.....

Lisbeth.

Noget positivt kom der dog forresten ud af det, jeg fortalte børnene om det kommende familiemedlem, og de blev alle meget glade, og kunne pludselig forstå hvorfor jeg har været så træt..

Nu kan jeg tillade mig at fortælle det til alle....:D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2008

Loggidut

hvordan kunne i dog gå så forkert af hinanden...jeg kan sørme godt forstå du er i let panik, men er da også ret overbevist om at du nok skal komme igennem det.

mænd er sgu lidt underlige af og til...og jeg tror faktisk der ligger noget i vanens magt...man regner med at man har informeret modparten, ellers også går man ud fra at det er logik for modparten...vi døjer altså også med det herhjemme, og det er selv om kommunikationsplanet er højt hos os...(?)

jeg ved ihvertfald med mig selv at hvis der er en eller anden ting som jeg skal fortælle til michael, så kan jeg pludselig sidde og tro han ved det...ikke sådan bevist, men alligevel...aj hvor er detr svært at forklare!

hvor om alting er, så skal du nok komme gennem det...du er jo en af de seje mødre med tons vis af overskud...:D

ik?(?)

Anmeld

31. august 2008

bette

dejligt endelig at få det ud.. :D

damn lisbeth... 8( det er sku mange ting du skal klare alene.. :S

har også været alene i weekenden.. men dog kun med 1 barn..
og JEG synes det har været uoverskueligt at skulle være der både nat og dag.. har ik fået sovet særlig meget.. faktisk max 3 timer pr nat.. :(
og så skulle op og give morgenmad.. vaske tøj osv osv osv..
så kan godt forstå du er lidt panisk over en hel uge alene med børnene..

men du skal nok klare den.. vi er jo super mødre.. 8D

Anmeld

31. august 2008

mor til en del

Loggidut skriver:

hvordan kunne i dog gå så forkert af hinanden...jeg kan sørme godt forstå du er i let panik, men er da også ret overbevist om at du nok skal komme igennem det.

mænd er sgu lidt underlige af og til...og jeg tror faktisk der ligger noget i vanens magt...man regner med at man har informeret modparten, ellers også går man ud fra at det er logik for modparten...vi døjer altså også med det herhjemme, og det er selv om kommunikationsplanet er højt hos os...(?)

jeg ved ihvertfald med mig selv at hvis der er en eller anden ting som jeg skal fortælle til michael, så kan jeg pludselig sidde og tro han ved det...ikke sådan bevist, men alligevel...aj hvor er detr svært at forklare!

hvor om alting er, så skal du nok komme gennem det...du er jo en af de seje mødre med tons vis af overskud...:D

ik?(?)

Jo jeg skal nok klare det, men normalt ville jeg planlægge på sådan noget en uge mindst, og nu er det bare nu jeg skal mulit planlægge.

Det er lige med kommunikationen som du skriver, han er siker på at han har fortalt mig det, og det kan da også godt være han har sagt det i min tilstedeværelse, men jeg har bare været optaget af andet........

Nå men mon ikke jeg skal gå i gang med planlægningen....;)

Lisbeth.

Anmeld

31. august 2008

mor til en del

bettemouse skriver:

dejligt endelig at få det ud.. :D

damn lisbeth... 8( det er sku mange ting du skal klare alene.. :S

har også været alene i weekenden.. men dog kun med 1 barn..
og JEG synes det har været uoverskueligt at skulle være der både nat og dag.. har ik fået sovet særlig meget.. faktisk max 3 timer pr nat.. :(
og så skulle op og give morgenmad.. vaske tøj osv osv osv..
så kan godt forstå du er lidt panisk over en hel uge alene med børnene..

men du skal nok klare den.. vi er jo super mødre.. 8D

Det var rigtig dejligt at få det fortalt......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.