Åhh jeg føler mig da helt dum forhold til jer andre 
Nåå men jeg er født og opvokset i butiksbrancen, min farfar har ejet danmarks største sko butik som jeg så har været en del af lige siden jeg kunne kravle hvor jeg startet med at lege med de andre børn der skulle have nye sko, da jeg blev lidt større hjalp jeg til på lageret med at pakke alle de nye var ud og sætte på plads osv, da jeg så blev lidt større blev jeg så ansat i weekenderne og i ferien på lige fod med alle de andre.
Min far hjalp min farfar i butikken men han ville ikke overtage den da han er alt mulig mand og ville have sit eget firma så min far valgte så at hjælpe min farfar til jeg var gammel nok til at overtage den butik, da jeg var den eneste der virkelig var intreseret iden og elsker arbejdet.
Nåå men min far og farfar blev så uvenner og vi måtte få en anden fra familien til at hjælpe men da min farfar så skulle have sin årlige rejse rund om jorden med sin kone skulle det andet familie medlem så passe biksen (der arbejdet jeg der ikke mere) snød det andet familie medlem min farfar og hæved en masse penge og holde butikken lukket osv osv men det ende ud i af min farfar mistet så mange penge at han var nød til at sælge sin butik og sin båd, så der mistet jeg jo så også "min" butik der.
Nåå men jeg var jo så arbejdsløs og lige gået ud af folkeskolen og ville ikke gå i skole igen da jeg var meget ordblind og fik ikke den hjælp i folkeskolen som jeg skulle og følte mig rigtig dum og de ville jeg ikke fortsætte med og jeg vidste at arbejde det kunne jeg, så jeg fik et midlertidigt job på McDonalds som så blev til 5 år og blev så manager der igennem, Men så så at min farfars gamle butik var blevet til en taskebutik og de søgte medarbejder og da de så mit efternavn blev jeg ansat med det samme.
1/2 efter blev jeg så butiks chef for deres butik i hillerød det er en kæde og det var jeg super glad for og elsket mit job og jeg lavet jo det jeg altid har ville og jeg var sej til det ha ha.
Nå men jeg mødte så min kæreste i jylland flyttet her over og min chef fik mig ind i en anden kæde her ovre også med tasker og så blev jeg gravid efter kun 14 dage der og blev så fyret
Forstå dem godt men det er bare mega træls når man aldrig har været arbejdsløs og altid har haft flere forskellige jobs på engang bla på en rottefarm med forsøgs dyr osv.
Nå men jeg blev så sygemeldt resten af graviditeten og gik på barsel og den sluttet så i februar måned hvor jeg så ikke kunne finde et nyt job grunden krisen jeg var arbejdsløs i ca 4-5 måneder så blev jeg gravid igen (ikke planlagt) Og det tog meget hård på mig da jeg havde besluttet mig for at tage min 10 klasse om med start i august men det kunne jeg så ikke fordi jeg var gravid.
Så nu jeg sygemeldt igen og skal lige have en barsel igennem igen og så skal jeg starte i skole 10 klasse om på VUC i januar 2012 hvor min barsel slutter og efter det år skal jeg så læse til pædagog.
Og jeg må ærligt indrømme at jeg er RØV træt af at gå hjemme og glæder mig til min barsel slutter så jeg komme igang og jeg føler mig som et und menneske at tænke sådan men for pokker hvor er det røv sygt at bare gå hjemme når man ved man endelig tør begynde i skole igen og bare vil igen.
Nå det blev vidst en LANG smøre og der meget mere endnu ha ha jeg har sprunget en masse over griner.
Nå knus Diana der vidst er en del bag ud ha ha