KaMa skriver:
I dag bliver Alvin og Viola 4 måneder 

De er blevet så lette. En dag forløber nogenlunde således:
Kl. 8. Vågner børnene og får flaske. Vi leger
Kl. 9.30 morgenlur på ca. 45 min. Derefter flaske og leg
Kl.11.30 middagslur på ca. 2-3 timer i vogn eller i seng
Kl. 14.00 Grød, flaske og leg
Kl. 16.00 eftermiddagslur. Viola en time. Alvin 2 timer. Går vi tur, så sover begge længere.
Kl. 18. aftenflaske, leg og evt. powernap.
Kl. 20. STOR flaske vælling og god nat. De sover til ca. 8 næste morgen.
Det er det rene luksus og jeg er meget heldig. Jeg har også gjort en stor indsats for at give dem en rytme sammen. Viola har dog ikke samme søvnbehov som Alvin, så det giver lidt udfordringer.
Alvin er rigtig god til at lege i kravlegården alene. Han er altid et stort smil. En MEGET mild og glad dreng. Han vejer 8,2 kilo og er 66 cm lang. Han er desværre plaget af en del eksem, så jeg smører ham ind i hormoncreme fra top til tå to gange om dagen. Det synes jeg ikke er så fedt…Han er begyndt at putte hænderne i munden, så han på desværre en gang i mellem have sokker på hænderne, så han ikke æder hormoncremen.
Viola er en hængeplante. Hun vil helst have, at man går rundt med hende og udforsker verden. Hun kan godt lege lidt alene i kravlegården, men kun 10 min. Så klager hun og vil op. Nogle gange er det nok, at jeg bare står og kigger på hende. Hun vejer 7,8 kilo og er 64 cm lang. Hun er en rigtig lille tyk pige og en ædedolk! Hun pludrer og snakker dagen lang. Det lyder så sødt – og så kan hun lave stooore spytbobler.
Vi har lige været syge alle tre. Det var hårdt, synes jeg. De sov ikke så godt, og kunne dårlig drikke deres flasker, men det gik og nu er vi i bedring.
Forleden dag fik de rigtig øje på hinanden. Der fældede jeg altså en tåre. Hold op hvor var det stort. De grinede og hvinede til hinanden. Det er så fantastisk, at de har fået hinanden. Det er jeg så taknemlig for 

Skønt med en rytme - krydser finger for at vi får den når de damer kommer til verden