Laffe Uge 38 (37+3)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2010

Sakris

serinasmor skriver:

fin mavse

jeg lignede selv en hval sidste år på denne tid bliver jo helt misundelig

nu er der jo heller ikke længe til du får lov at hilse på hende

for at hun ikke liiige rammer d. 24 dec

serinasmor

Haha... Til gengæld er den vel væk denne vinter  Ja jeg krydser godt nok også for at vi hopper udenom 24. december... Men så tror jeg bare vi vil fejre det en anden dag. Ellers kommer hun jo til at gå i chok over opmærksomhed og gaver, når det hele skulle være samtidig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

Sakris

BechHannibal skriver:

Super super godt billede

Du er bare fantastik smuk gravid!

Tror jeg er større allerede nu i uge 32

Det er lidt sjovt. Det er ligesomom den er vokset i ryk under graviditeten. Så er der ikke sket noget i 1 måned og ligepludselig på 3-4 dage er der endnu en bunke tøj jeg ikke mere har kunnet passe. Så det bliver sjovt at se om den når at lave et stort ryk mere. Det er også vildt du er i uge 32 nu Huhej hvor det går!

Anmeld

12. december 2010

Sakris

lisbethita skriver:

Bare tag det roligt. Din mavse er altså ikke så stor igen , så tvivler på du får en kæmpe baby . Jeg blev skønnet 1 kg forkert med min datter!!! Hun var bare meget lang og tynd, men rigtigt fiiiiiin!!

Du har den SMUKKESTE mavse!!!! Og sjovt man kan se hun liger yderst der - det ser så sødt ud.

GLÆDER MIG SÅ MEGET TIL AT SE BABY BILLEDER!!!!!!!

1 kg forkert Så skal jordemoderen give kage til afdelingen... Jeg havde to jordemødre der uafhængigt af hinanden skønnede fuldstændig samme vægt på samme dag, hvilket jeg synes er ret imponerende.

Og ja hun ligger virkelig yderligt. Nogle gange kan man se om det er måsen eller en fod der stikker ud. Men her ligger hun og skyder ryggen i den retning billedet er taget fra.

Anmeld

12. december 2010

lisbethita

Sakris skriver:

1 kg forkert Så skal jordemoderen give kage til afdelingen... Jeg havde to jordemødre der uafhængigt af hinanden skønnede fuldstændig samme vægt på samme dag, hvilket jeg synes er ret imponerende.

Og ja hun ligger virkelig yderligt. Nogle gange kan man se om det er måsen eller en fod der stikker ud. Men her ligger hun og skyder ryggen i den retning billedet er taget fra.

Det havde vi også! 2 jordemødre på hospitalet, 1 læge og min egen jordemoder kom med samme bud med 100gs forskel - og ALLE vurderede 1 kg forkert. Det er altså vildt!

Anmeld

13. december 2010

Sakris

lisbethita skriver:

Det havde vi også! 2 jordemødre på hospitalet, 1 læge og min egen jordemoder kom med samme bud med 100gs forskel - og ALLE vurderede 1 kg forkert. Det er altså vildt!

Ja det er godt nok vildt!  Men gudskelov er vægten jo ikke det vigtigste, når de er i denne størrelseorden. Det var så et kg over hendes vægt de havde vurderet?

Anmeld

13. december 2010

lisbethita

Sakris skriver:

Ja det er godt nok vildt!  Men gudskelov er vægten jo ikke det vigtigste, når de er i denne størrelseorden. Det var så et kg over hendes vægt de havde vurderet?

Ja det var det. hun vejede 2780g, da hun kom ud og jeg var gået 4 dage over tiden! Sikke et fejlskud, hva??

Anmeld

13. december 2010

Sakris

lisbethita skriver:

Ja det var det. hun vejede 2780g, da hun kom ud og jeg var gået 4 dage over tiden! Sikke et fejlskud, hva??

Hehe... Ja mon ikke... Det var da heller ikke så stort for 4 dage over tid! Så er der ingen bekymring for min lille pige, for du har jo fået en lille smækker en af slagsen. Det er sjovt med den vægt. Kender én der fik en basse på næsten 4kg 3 uger før termin. Det er dælme vildt. Hvor stor kunne han ikke være blevet, hvis han var blevet tiden ud

Anmeld

13. december 2010

lisbethita

Sakris skriver:

Hehe... Ja mon ikke... Det var da heller ikke så stort for 4 dage over tid! Så er der ingen bekymring for min lille pige, for du har jo fået en lille smækker en af slagsen. Det er sjovt med den vægt. Kender én der fik en basse på næsten 4kg 3 uger før termin. Det er dælme vildt. Hvor stor kunne han ikke være blevet, hvis han var blevet tiden ud

Du skal ikke være nervøs - uanset hvad, så havde jeg i hvert fald en tryg følelse af, at de passer godt på en. Du skal bare slappe af og nyyyyde graviditeten. Den følelse af at mærke sit barn er helt specielt. Den følelse savner jeg!

Jeg kan kun anbefale dig, at du lytter dig til din indre stemme. Hvis den på et tidspunkt skulle sige dig, at noget er galt, så skal du stole på den og agere. Bliv undersøgt med det samme. Det blev jeg en enkelt gang og det er jeg glad for jeg gjorde.

Det skal nok gå !! Hvornår er din termin, søde??

Ej...tænk sig du skal snart opleve noget af det største, der findes. Jeg glæder mig helt til næste gang ;-)

STORT KNUS

Anmeld

14. december 2010

Sakris

lisbethita skriver:

Du skal ikke være nervøs - uanset hvad, så havde jeg i hvert fald en tryg følelse af, at de passer godt på en. Du skal bare slappe af og nyyyyde graviditeten. Den følelse af at mærke sit barn er helt specielt. Den følelse savner jeg!

Jeg kan kun anbefale dig, at du lytter dig til din indre stemme. Hvis den på et tidspunkt skulle sige dig, at noget er galt, så skal du stole på den og agere. Bliv undersøgt med det samme. Det blev jeg en enkelt gang og det er jeg glad for jeg gjorde.

Det skal nok gå !! Hvornår er din termin, søde??

Ej...tænk sig du skal snart opleve noget af det største, der findes. Jeg glæder mig helt til næste gang ;-)

STORT KNUS

Er egentlig hverken bange eller nervøs. For min graviditet har været upåklagelig, og har fået ros hele vejen igennem af både jordemødre og læger. Alligevel er det bare så dejligt at hører andres historier, fordi det bare på en helt anden måde beroliger på en anden måde og giver perspektiv.

Hafferlaffen er meget aktiv, og har i den sidste uges tid fornemmet at hun er begyndt at have en døgnrytme, hvor hun er vågen hver 3. time.... Farvel søvn hvis det fortsætter... hehe

Spændende at se om der er en sammenhæng når hun kommer ud. Har 13 dage til termin idag. Så d. 27/12... Min kæreste er overbevist om det bliver 5/1-11... Hehe, så nu må vi se om han får ret! Jeg synes jo bare hun skal holde sig til terminsdatoen, som en i de 5%!

Anmeld

14. december 2010

Moar2011

Sakris skriver:

Så synes jeg det er tid til at vise min runde mave frem igen... Den er vokset helt vildt de sidste to uger. Selv jordemoderen sagde "hold da op, der er da sket noget", da jeg troppede op igår. Vores lille pige er skønnet til 2700g, så det ser ud til at hun tager jævnt 150g på om ugen. Så hun bliver nok ikke verdens største baby!

Elsker maven og det lille pus, og glæder mig bare mere og mere til at lære hende at kende

wow hvor er du flot. du har da ikk taget ret meget på har du?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.