Laffe Uge 38 (37+3)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.875 visninger
28 svar
0 synes godt om
10. december 2010

Sakris

Så synes jeg det er tid til at vise min runde mave frem igen... Den er vokset helt vildt de sidste to uger. Selv jordemoderen sagde "hold da op, der er da sket noget", da jeg troppede op igår. Vores lille pige er skønnet til 2700g, så det ser ud til at hun tager jævnt 150g på om ugen. Så hun bliver nok ikke verdens største baby!

Elsker maven og det lille pus, og glæder mig bare mere og mere til at lære hende at kende

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Kløver

Sikke et godt mavebillede

Anmeld

10. december 2010

Ranarupta

Sakris skriver:

Så synes jeg det er tid til at vise min runde mave frem igen... Den er vokset helt vildt de sidste to uger. Selv jordemoderen sagde "hold da op, der er da sket noget", da jeg troppede op igår. Vores lille pige er skønnet til 2700g, så det ser ud til at hun tager jævnt 150g på om ugen. Så hun bliver nok ikke verdens største baby!

Elsker maven og det lille pus, og glæder mig bare mere og mere til at lære hende at kende

Meget smuk mave!

Nu er der ikke længe til

Anmeld

10. december 2010

serinasmor

fin mavse

jeg lignede selv en hval sidste år på denne tid bliver jo helt misundelig

nu er der jo heller ikke længe til du får lov at hilse på hende

for at hun ikke liiige rammer d. 24 dec

serinasmor

Anmeld

11. december 2010

BechHannibal

Super super godt billede

Du er bare fantastik smuk gravid!

Tror jeg er større allerede nu i uge 32

Anmeld

11. december 2010

piadas

BechHannibal skriver:

Super super godt billede

Du er bare fantastik smuk gravid!

Tror jeg er større allerede nu i uge 32

Aj, jeg tænkte lige det samme! Superflot mave, men ja, min er vist også større! Men det vist mere mad end baby

Anmeld

11. december 2010

Mormilla

Ej hvor har du bare en flot mave!!!

Anmeld

11. december 2010

lisbethita

Sakris skriver:

Bare tag det roligt. Din mavse er altså ikke så stor igen , så tvivler på du får en kæmpe baby . Jeg blev skønnet 1 kg forkert med min datter!!! Hun var bare meget lang og tynd, men rigtigt fiiiiiin!!

Du har den SMUKKESTE mavse!!!! Og sjovt man kan se hun liger yderst der - det ser så sødt ud.

GLÆDER MIG SÅ MEGET TIL AT SE BABY BILLEDER!!!!!!!

Anmeld

11. december 2010

Sofia

Du er så smuk! Sikke da en flot mave.

Anmeld

12. december 2010

Sakris

Tusind tak for jeres kommentarer. Det kan da få mig til at smile resten af dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.