What to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2010

sbs78

ja den er sørme svær. for det er jo dig der får hakket hvis der sker noget.

Jeg havde en dag glemt at tage vores stol ud af bilen til Ida. jeg skulle ud og kører med en veninde. Hun sagde nej til at køre uden den. og det kan jeg sagtens forstå. man ville jo aldrig tilgive sig selv hvis ulykken var ude.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Marco2

sbs78 skriver:

ja den er sørme svær. for det er jo dig der får hakket hvis der sker noget.

Jeg havde en dag glemt at tage vores stol ud af bilen til Ida. jeg skulle ud og kører med en veninde. Hun sagde nej til at køre uden den. og det kan jeg sagtens forstå. man ville jo aldrig tilgive sig selv hvis ulykken var ude.

Nej det er jo det.

Den vej vi skal er godt nok bare en stille villavej, hvor man stort set aldrig møder en anden bil, men det skal jo ikke undre nogen at der så lige sker noget idag. Selvom chancerne er minimale. Vi skal ikke ud på nogen stor vej overhovedet.

AG

Anmeld

10. december 2010

ivfmarie

Ej altså! Jeg ville simpelthen være SÅ flov hvis det mig der havde sat dig i sådan en situation, virkelig flov!

Jeg fatter slet ikke at de kan være så la-la omkring det!? Hvis det var mig, havde jeg sat himmel og hav i bevægelse for at I skulle have så lidt besvær som muligt med at hente mit barn...

Nå, det er bare min holdning. Hvad blev løsningen?

Anmeld

10. december 2010

Mary

Ja, hvad endte det med?! 

Anmeld

12. december 2010

Marco2

Tak for svar. Ja jeg ville jo også selv have gjort alt for at alting var klappet og klart og styr på det hele.

Nå, men jeg havde jo bestemt mig for at smide alt happenguttet ind i bilen og så gå hjem, men da jeg var på vej til BH ringede T at han var gået en halv time tidligere fra job og at han havde lånt en autustol af vores naboer på den anden side … Dem havde jeg slet ikke tænkt på 

SÅ han hentede stol ved dem og mådtes med mig oppe i bh, hvor jeg så havde fået begge unger i tøjet og pakket deres sager 

Så man må sige de to unger kom stadsmæssigt og sikkert hjem i hver deres bil og hver deres autostol.

Men det "morsomste" af det hele er jo så, at da vi står og er ved at putte ungerne ind i bilerne, ringer faderen og siger at han havde fået tidligere fri, så han var på vej for at hente drengen selv 

Så havde vi jo slet ikke behøvet al det "bøvl". Nå, men vi blev ihvertfald enige om at hvis der bliver en næste gang skal vi lige ha' styr på det med stol mm. 

Men det hele ordnede sig

AG

Anmeld

12. december 2010

Mary

Sikke et postyr!!!! Men godt det hele endte godt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.