Ai, ved godt jeg finder ud af en løsning, men vender den lige herinde.
Vi er rigtig gode venner med vores naboer, og de har en dreng på Emilys alder som går i den sammen børnehave som hende.
Idag har de spurgt om vi vil ta' ham med hjem i eftermiddag, fordi de begge har sene møder. Og selvfølgelig vil vi det.
De har så spurgt til hvordan med autostol, og Thomas sagde at vi lige ville vende tilbage. Jeg sender så en sms til dem igår om at vi gerne vil ha autostolen da vi jo kun har én. De kan enten komme over med den eller stille den oppe i børnehaven.
Jeg hører intet så klokken 7 imorges skriver jeg igen at de skal huske at aflevere stolen til os.
Da jeg afleverer Emily ser jeg at deres dreng stadig ikke er afleveret så for at være sikker ringer jeg til faderens mobil og lægger en besked om at de skal HUSKE autostolen.
Får så nu en sms om at de ikke har afleveret autostolen 
Hvordan tænker de så lige at jeg skal få drengen med hjem i bilen fra bh??
Jeg har ikke lige tøj på til at kunne vandre hjem til os fra bh, og døjer så frygtligt med plukveer, så hvordan skal jeg gå hele vejen, med weekend-pakkenelliker for 2 børn + børn + hund??
En kollega siger at de forældre da ikke har tænkt sig særligt godt om og at jeg skal lade deres dreng blive i inst. men det synes jeg heller ikke lige at jeg kan tillade mig …
Nå, jeg finder vel ud af et eller andet …
Men hvad ville I gøre?
AG
Anmeld