What to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.157 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. december 2010

Marco2

Ai, ved godt jeg finder ud af en løsning, men vender den lige herinde.

Vi er rigtig gode venner med vores naboer, og de har en dreng på Emilys alder som går i den sammen børnehave som hende.

Idag har de spurgt om vi vil ta' ham med hjem i eftermiddag, fordi de begge har sene møder. Og selvfølgelig vil vi det. 

De har så spurgt til hvordan med autostol, og Thomas sagde at vi lige ville vende tilbage. Jeg sender så en sms til dem igår om at vi gerne vil ha autostolen da vi jo kun har én. De kan enten komme over med den eller stille den oppe i børnehaven.

Jeg hører intet så klokken 7 imorges skriver jeg igen at de skal huske at aflevere stolen til os. 

Da jeg afleverer Emily ser jeg at deres dreng stadig ikke er afleveret så for at være sikker ringer jeg til faderens mobil og lægger en besked om at de skal HUSKE autostolen.

Får så nu en sms om at de ikke har afleveret autostolen 

Hvordan tænker de så lige at jeg skal få drengen med hjem i bilen fra bh??

Jeg har ikke lige tøj på til at kunne vandre hjem til os fra bh, og døjer så frygtligt med plukveer, så hvordan skal jeg gå hele vejen, med weekend-pakkenelliker for 2 børn + børn + hund??

En kollega siger at de forældre da ikke har tænkt sig særligt godt om og at jeg skal lade deres dreng blive i inst. men det synes jeg heller ikke lige at jeg kan tillade mig …

Nå, jeg finder vel ud af et eller andet …

Men hvad ville I gøre?

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Mary

Jeg ved godt nok ikke lige hvad jeg ville gøre......tror jeg ville gå i stå og håbe der kom nogen med en løsningsmodel........ Kan du ikke ringe til de der forældre og høre hvad de selv lige havde tænkt sig? Kender du nogen du kan låne en stol af?

Anmeld

10. december 2010

Marco2

Mary skriver:

Kender du nogen du kan låne en stol af?

Jo, det gør jeg da, men havde da ikke lige forestillet mig at skulle køre flere kilometer rundt for at hente en autostol af nogle venner, for så at køre op i bh og hente børn, for så at skulle køre hen og aflevere den stol jeg har lånt …

Kan godt være jeg laver et større problem ud af det end det er, men synes bare det er underligt at de slet ikke svarer på sms'erne og ikke selv har tænkt at transporten bliver et problem, når de ikke har afleveret den stol. Men jeg kan selvfølgelig tage en papkasse herude fra arbjede og så pakke ham iden, siden forældrene ikke har overvejet hjemtransporten af deres søn 

AG

Anmeld

10. december 2010

Louise mortil4

Det er da lidt en mærkelig en, hvorfor svarer de ikke, det er jo ikke fordi de ikke har nået at de beskeden inden de afleverede deres søn. Mon de ikke selv kører med ham i stol og er flove over det et sted?? Jeg ville heller ikke skulle bruge en masse tid og energi på at finde en stol, men heller ikke til at skulle lade drengen blive eller køre med en af ungerne uden stol. Hvor langt skal i??

Anmeld

10. december 2010

Marco2

Det er da lidt en mærkelig en, hvorfor svarer de ikke, det er jo ikke fordi de ikke har nået at de beskeden inden de afleverede deres søn. Mon de ikke selv kører med ham i stol og er flove over det et sted?? Jeg ville heller ikke skulle bruge en masse tid og energi på at finde en stol, men heller ikke til at skulle lade drengen blive eller køre med en af ungerne uden stol. Hvor langt skal i??

Jamen der er vel ca. 1 km fra bh til vores hus så det er jo ikke for at det er langt. Så under normale omstændigheder ville jeg jo bare gå strækningen. Hvis ikke jeg døjede med de åndsvage plukveer, og det er vinter og jeg kun har en jakke på, der ikke kan lukkes (pga maven), for havde jo ikke regnet med at skulle ud og trave.

Har snakket med T og han siger at så bliver han jo nødt til at tage tidligt fri fra arbejde, så vi kan hente ungerne én efter én. Men det er da lige strengt nok at vi skal ta' fri fra arbejde for at hente deres barn …

AG

Anmeld

10. december 2010

Stumpen

Marco2 skriver:

Jamen der er vel ca. 1 km fra bh til vores hus så det er jo ikke for at det er langt. Så under normale omstændigheder ville jeg jo bare gå strækningen. Hvis ikke jeg døjede med de åndsvage plukveer, og det er vinter og jeg kun har en jakke på, der ikke kan lukkes (pga maven), for havde jo ikke regnet med at skulle ud og trave.

Har snakket med T og han siger at så bliver han jo nødt til at tage tidligt fri fra arbejde, så vi kan hente ungerne én efter én. Men det er da lige strengt nok at vi skal ta' fri fra arbejde for at hente deres barn …

AG

Ja det er det... Kan du slet ikke få fat i nogen af dem og sige at du desværre ikke kan hente, når nu de ikke har afæeveret et sæde og du pt. ikke er i stand til at gå frem og tilbage??? Hvad med at kontakte deres firmaer og sige at du skal i kontakt med dem???

Det kan jo godt være at de er ligeglade med at du fragter deres søn uden stol, men den måtte de jo lige have vendt med dig -om du også er det...

Anmeld

10. december 2010

Marco2

Stumpen skriver:

Ja det er det... Kan du slet ikke få fat i nogen af dem og sige at du desværre ikke kan hente, når nu de ikke har afæeveret et sæde og du pt. ikke er i stand til at gå frem og tilbage??? Hvad med at kontakte deres firmaer og sige at du skal i kontakt med dem???

Det kan jo godt være at de er ligeglade med at du fragter deres søn uden stol, men den måtte de jo lige have vendt med dig -om du også er det...

Jeg skrev en sms tilbage til faderen, da han skrev at de ikke havde afleveret stolen, at det kunne jeg ikke forstå for havde sendt 2 sms'er og indtalt en besked på telefonsvareren, men har ikke fået noget svar fra ham …

Bliver mere og mere irriteret for synes altså det er en træls situation de har sat os i …

Da jeg i weekenden var ude at kælke med Emily og gik kun to gange op af bakken hjemme hos os, kunne jeg ikke selv komme op af sofaen og heler ikke vende mig i sengen fordi mit bækken gik helt amok. Så jeg kan slet ikke overskue turen fra bh og hjem til os med alt det happengut. Men der er jo ikke andet for … For synes dæleme det er strengt at T skal ta' fri fra arbejde.

Og så står vores bil jo oppe i bh … så den skal vi jo så op og hente senere …

Argh …

Anmeld

10. december 2010

Stumpen

Marco2 skriver:

Jeg skrev en sms tilbage til faderen, da han skrev at de ikke havde afleveret stolen, at det kunne jeg ikke forstå for havde sendt 2 sms'er og indtalt en besked på telefonsvareren, men har ikke fået noget svar fra ham …

Bliver mere og mere irriteret for synes altså det er en træls situation de har sat os i …

Da jeg i weekenden var ude at kælke med Emily og gik kun to gange op af bakken hjemme hos os, kunne jeg ikke selv komme op af sofaen og heler ikke vende mig i sengen fordi mit bækken gik helt amok. Så jeg kan slet ikke overskue turen fra bh og hjem til os med alt det happengut. Men der er jo ikke andet for … For synes dæleme det er strengt at T skal ta' fri fra arbejde.

Og så står vores bil jo oppe i bh … så den skal vi jo så op og hente senere …

Argh …

Jeg ville ringe til dem begge og derefter ders arbejdspladser og sige at enten må de aflevere en stol, tage før fri eller få andre til at hente...

Anmeld

10. december 2010

Marco2

Stumpen skriver:

Jeg ville ringe til dem begge og derefter ders arbejdspladser og sige at enten må de aflevere en stol, tage før fri eller få andre til at hente...

Ved ikke hvor de arbejder, og har kun mobiltlf på faderen …

Propper alt happenguttet ind i bilen og så må vi gå hjem … det må blive løsningen.

Anmeld

10. december 2010

Stumpen

Marco2 skriver:

Ved ikke hvor de arbejder, og har kun mobiltlf på faderen …

Propper alt happenguttet ind i bilen og så må vi gå hjem … det må blive løsningen.

Lorte situation

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.