Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg synes godt om navnet William, det passer både til små søde børn og til voksne mennesker
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MIWULA skriver: Må lige prøve igen.
Må lige prøve igen.
Helt sikkert William.det andet er, efter min smag, lidt for feminint.William er pænt.KærligstSussie
Har stemt William selvom jeg ikke selv ville navngive mine børn hverken Jamie eller William...
Maja! skriver: Jeg har stemt Jamie, i og med det ville blive udtalt på den engelske måde, hvilket bare er såå sødt.. Syntes William er et super flot navn, men det bliver lidt kedeligt sagt på dansk... men held og lykke med det
Jeg har stemt Jamie, i og med det ville blive udtalt på den engelske måde, hvilket bare er såå sødt..
Syntes William er et super flot navn, men det bliver lidt kedeligt sagt på dansk...
men held og lykke med det
Samme grund her...
Jamie er ikke så brugt som William osse...
Har stemt William Elsker det navn
Muhmi skriver: Jamie er suuuuper sødt... Vælg det selvom der er flest stemmer på William... Jamie Jamie Jamiiiiie!!! Thihi
Jamie er suuuuper sødt... Vælg det selvom der er flest stemmer på William...
Jamie Jamie Jamiiiiie!!!
Thihi
William
Jeg har stemt på Jamie, da det udover at være et pænt navn også er et lidt sjælent navn herhjemme. Der er så mange der hedder William.
Heeeeeeeelt klart William! Jamie hed min venindes meget sure kat der åd ALT og altid hvæsede.. Hehe!
Og så hedder min søn William
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128