Hva navn sys du/i???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket navn kan i bedst li??? Vi venter oz en lille dreng.

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.100 visninger
29 svar
0 synes godt om
10. december 2010

MIWULA

Må lige prøve igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Maja!

Jeg har stemt Jamie, i og med det ville blive udtalt på den engelske måde, hvilket bare er såå sødt..

Syntes William er et super flot navn, men det bliver lidt kedeligt sagt på dansk...

men held og lykke med det

Anmeld

10. december 2010

MIWULA

Maja! skriver:

Jeg har stemt Jamie, i og med det ville blive udtalt på den engelske måde, hvilket bare er såå sødt..

Syntes William er et super flot navn, men det bliver lidt kedeligt sagt på dansk...

men held og lykke med det

Mange tak.

Anmeld

10. december 2010

Muhmi

Jamie er suuuuper sødt... Vælg det selvom der er flest stemmer på William...

Jamie Jamie Jamiiiiie!!!

Thihi

Anmeld

10. december 2010

Rosa

Jeg synes det skal være et navn der kan udtales på dansk, så jeg har stemt William som er et fantastisk sødt navn 

Anmeld

10. december 2010

Maja!

Muhmi skriver:

Jamie er suuuuper sødt... Vælg det selvom der er flest stemmer på William...

Jamie Jamie Jamiiiiie!!!

Thihi

Anmeld

10. december 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg synes, at Jamie er for amerikansk og for mange der hedder William

Anmeld

10. december 2010

eElak

Hopper på Jaime, da jeg faktisk har set flere børn som hedder det... Og det ligger efterhånden naturligt at det skal siges på amerikansk, med mindre man er en tudse gammel (århusiansk) underviser.

William synes jeg bare er blevet sååååååå almindeligt og egentlig også lidt småkedeligt...

Btw. Har INTET imod århusianere, til dem som kunne reagere på det. Havde den herligste gamle rotte af en underviser i forbindelse med min uddannelse. Han lagde vægt på at han var fra århus og ikke kunne udtale "fremmednavne"

Anmeld

10. december 2010

Diana...

Jeg synes de begge er pæne men kan bedst lide jamie synes der så mange der hedder william, Men jeg giver Moarhvidovre ret. 

Anmeld

10. december 2010

MIWULA

Vi tror oz det blir Jamie da det var min lillebror der fandt på navnet og han glæder sig bare så meget til lillemanden kommer da det er den første dreng. :-D Min søster har kun piger.

Men det er jo meget rart og ha et navn i baghånden hvis nu han ikk ligner en Jamie.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.