mave øvelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

651 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. august 2008

bette

er det noget i piger gør i??

jeg får det simpelthen bare ik gjort.. :(:( har monster dårlig samvittighed.. især fordi jeg ved at min mave kunne være pænere med lidt øvelser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2008

Helle30

Lad mig seee, lad mig seee.... Får jeg barberet ben? Får jeg plukket øjenbryn? Får jeg brugt mit årskort til motion og svøm? Får jeg kultiveret mig selv med et biografbesøg af og til? Får jeg købt mig selv noget nyt, smart tøj? Får jeg lavet maveøvelser?

Om ovenstående aktiviteter er jeg begyndt at tænke som jeg gør, når det handler om anlæggelsen af evt. blomsterbede på matriklen: Det får jeg nok tid til, når jeg bliver pensionist:)).
Eij, jeg laver ikke maveøvelser pt. - mest pga. de sa.... plukveer. Objektivt set er det også min røv, der trænger mest, men den har jeg ladet være solidarisk med maven.

Så bettemouse! Du har ihvertfald én lidelsesfælle;)

- Helle

Anmeld

30. august 2008

Kaufie

Hvad er det??
:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$

Mette, som burde......

Anmeld

30. august 2008

Loggidut

hvad snakker du om Bette? vil du være sød at forklare hvad det går ud på...det vildeste maveøvelse vi har her i huset er når manden løfter op i maveskindet for at finde hullet (looool...), jeg har bedt ham kigge under H for hul flere gange, men arkivet er åbenbart stort....så vil du være sød at fortælle mig hvad du snakker om...jeg aner ikke hvad de der maveøvelser går ud på...

knus fra sloggi, nu virkelig ude på overdrevet!:$

Anmeld

31. august 2008

bette

Loggidut skriver:

hvad snakker du om Bette? vil du være sød at forklare hvad det går ud på...det vildeste maveøvelse vi har her i huset er når manden løfter op i maveskindet for at finde hullet (looool...), jeg har bedt ham kigge under H for hul flere gange, men arkivet er åbenbart stort....så vil du være sød at fortælle mig hvad du snakker om...jeg aner ikke hvad de der maveøvelser går ud på...

knus fra sloggi, nu virkelig ude på overdrevet!:$

hahah loggidut...
jamen ja... jeg spørger fordi mine egne mavemuskler endnu ik sidder sammen... gør dine det?

Anmeld

31. august 2008

Loggidut

jeg ejer ikke engang skyggen af mavemuskler...altså...jeg har født 4 børn, og har ALDRIG øvet de der maveøvelser...ALDRIG! så alt den dårlige samvittighed du har...ja den har jeg så 4 X så meget ...lol nej bette...jeg laver virkelig ikke de øvelser, jeg viste jo at jeg ville få dem trænet en del når jeg kom tilbage på mit job, men det skyder jeg så lige en hvid pil efter igen...:'(

Anmeld

31. august 2008

bette

[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] jeg ejer ikke engang skyggen af mavemuskler...altså...jeg har født 4 børn, og har ALDRIG øvet de der maveøvelser...ALDRIG! så alt den dårlige samvittighed du har...ja den har jeg så 4 X så meget ...lol nej bette...jeg laver virkelig ikke de øvelser, jeg viste jo at jeg ville få dem trænet en del når jeg kom tilbage på mit job, men det skyder jeg så lige en hvid pil efter igen...:'([/citat] okay men det er da altid noget at jeg ik er den eneste... jamen er dine mavemuskler så vokset sammen igen eller? åh hva er det nu du arbejder med?

Anmeld

31. august 2008

Loggidut

bette...nu skal vi lige have noget på det rene...???

vokset sammen igen...hvad mener du...mavemuskler bliver vel bare lidt slappe med tiden ik?

og mine er stadig så slappe at man skulle tro det var løgn!

Anmeld

31. august 2008

mor til en del

Har toalt opgivet den slags, motionere efterhånden kun sammen med manden:$

Ej det må altså også tælle med når man leger med ungerne, trampolinen kunne også mærkes, men den får fred for mig når jeg er gravid, uha hvor den jublede......

Anmeld

31. august 2008

bette

Loggidut skriver:

bette...nu skal vi lige have noget på det rene...???

vokset sammen igen...hvad mener du...mavemuskler bliver vel bare lidt slappe med tiden ik?

og mine er stadig så slappe at man skulle tro det var løgn!

neej altså mavemusklerne deler sig på midten.. måske afhængig af hvor stor man har været.. ved det ik.. men hvis du prøver at spænde i mavemusklerne og så trykker der hvor navlen er.. sådan lidt over.. så kan jeg ihvertfald mærke at mine mavemuskler ik sidder sammen..

lyder det helt hen i vejret??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.