dumme dumme mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

244 visninger
1 svar
0 synes godt om
30. august 2008

bette

skulle lige hente noget ude i køkkenet.. og da jeg ser mikkel er på vej derud.. ville jeg lige lukke døren og gå ind i stuen med ham.. han står så og skubber døren den modsatte vej.. det gør han ofte.. og vi har sådan en ledning til vores kummefryser i mellem dør og dørkarm så døren ik kan lukkes helt i.. så jeg smækkede døren lidt, så plejer den at binde så lillemanden ik kan skubbe den op.. MEN han havde fandeme hele klør fem bag døren.. og så smækker jeg den over hans stakkels fingere..
avs hvor har jeg dårlig samvittighed..åhh hvor han hylede.. og hans fingere var blå.. nu er de dog bare lidt røde.. men hold da op jeg blev ked af det.. :(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2008

BellaT

Øv! Man hader bare sig selv når sådan noget sker. Jeg smækkede også opvaskeren i, for et par dage siden, uden at vide at Phillips små fingre var i klemme. De fik et mærke. Og han skreg i vilden sky. Aarrggh, dumme dumme mor!
Han har også to dybe kradsemærker på kinden fordi jeg ville gribe ham i et fald. Og så grov-kradsede jeg ham i stedet for. Havde været mindre smertefuldt hvis han faldt. Øvvv.

Knus fra Helle - også dum mor...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.