Fb + pics......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2010

Marco2

Hvor er hun lækker. Atter engang tillykke med hende.

Og vildt at du 15.25 er hjemme og er i tvivl om du er i fødsel for derefter at have hende ude 17.31. 

Følte du at du var med i fødseln og at det var en god fødsel?

AG - som glæder sig til det er min tur …

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

..

Stort tillykke, hvor er hun bare dejlig

Anmeld

10. december 2010

Kaufie

Tak for jeres søde ord om lillesøster....

Beklager i øvrigt de manglende linjeskift....... copy/paste.....

Jeg har ikke haft tudedag endnu.... men har været laaangt ude et par nætter, hvor den blev 3 og 4 før bettepigen faldt til ro og kunne lade mine bryster få fred.... AVAVAVAV..... Claus var sgu næsten ude af døren efter MME, da vi ikke troede hun fik nok ved mig... men næste morgen var mine boobs enorme!

Mht jernindtag, så er der brocoli og kød på menuen hverdag - og så bæller jeg Krauterblut efter anbefaling fra JM. Det hjælper langsomt på det - jeg bliver ikke helt så forskrækket når jeg ser mig i spejlet mere.....

Ja, det var en hurtig fødsel, men det var vi jo nærmest klar over det ville blive, så jeg synes såmænd det var ok. Men måske meget godt hun var stjernekigger, så det tog fhv lang tid at få hende presset ud..... Dog tror jeg nok vi overvejer hjemmefødsel ved en evt. 3'er......

Anmeld

13. december 2010

linemus

Hej Mette. Stort tillykke med hende endnu engang. Hvor er hun dog skøn Dejligt at høre, det er gået godt. Jeg glæder mig til, du spammer os med billeder en dag

Knus Line

Anmeld

14. december 2010

Millebasse

Stort tillykke med hende

Hvor er hun skøn..

Anmeld

14. december 2010

Marco2

Fødte du også hurtigt med Willi?

Bliver jo helt nervøs …

AG

Anmeld

15. december 2010

Kaufie

Marco2 skriver:

Fødte du også hurtigt med Willi?

Bliver jo helt nervøs …

AG

Ja, William havde også travlt med at komme ud. Med ham fik jeg første ve lidt over midnat og så var han ude kl 4.25.

Derfor fik jeg også lov at komme ind på FG såsnart jeg ringede, da der var overvejdende sandsynlighed for at det hele ville gå endnu hurtigere denne gang.

Jeg kan kun råde dig til at stole på din intuition - jeg havde plukveer i et par dage inden - men manglede den der "Så-er-det-NU"-følelse..... Den fik jeg så der kl 15.25 hvor Naja kom ud 17.31.......

Hvor hurtigt fødte du Emily?

Anmeld

15. december 2010

Marco2

Kaufie skriver:

Ja, William havde også travlt med at komme ud. Med ham fik jeg første ve lidt over midnat og så var han ude kl 4.25.

Derfor fik jeg også lov at komme ind på FG såsnart jeg ringede, da der var overvejdende sandsynlighed for at det hele ville gå endnu hurtigere denne gang.

Jeg kan kun råde dig til at stole på din intuition - jeg havde plukveer i et par dage inden - men manglede den der "Så-er-det-NU"-følelse..... Den fik jeg så der kl 15.25 hvor Naja kom ud 17.31.......

Hvor hurtigt fødte du Emily?

Det har godt nok været et par hurtige fødsler.

Jamen Emily var jo 100 år om at komme ud. Begyndte at få veer ved 19-20 tiden om aftenen. Havde haft plukveer en del, som så åbenbart var starten, men det vidste jeg jo ikke. Og hun er først ud 16-et-eller-andet dagen efter …

Så det er jo absolut ikke en hurtig fødsel.

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.