Flere ? ang om der stadig er håb..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

584 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. august 2008

Anonym trådstarter

Hej igen. Tusind tak for jeres svar sidst.. Jeg prøvede at teste igen i dag, selv om jeg først skal have mens på mandag så kunne jeg ikke vente mere:$.. Den var også negativ:'(:'( Når der står på alle de der teste at de "allerede kan vise graviditet fra den dag mens udebliver" så er der vel noget om det.. Altså at den stadig burde kunne være der ikk(?)(?) Jeg ææælsker normalt mad og selvom jeg er syg har jeg aldrig haft problemer med at spise.. Nu har jeg bare den største madlede, kan ikke klemme noget morgenmad ned (selvom jeg plejer at vågne og være mega sulten), først til frokost kommer der lidt ned og nu prøvede jeg lige at spise lidt chips som jeg ellers kan guffe i rå mængder:$, fik kvalme at nogen få+o(.. Hmm ved godt det kan være psyken men det lyder nu underligt.. Har iøvrigt også en masse niv, jag og spændinger i maven.. Nogen der kan mundre mig lidt op af jer skønne kvinder??:) (H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2008

bette

altså jeg kunne ik teste så tidligt.. så hvem ved. måske der alligevel gemmer sig en derinde..

vær tålmodig.. selvom det er svært;)

test om et par dage.. måske ik mandag men måske onsdag.. hvis du kan holde det ud så længe8D

Anmeld

30. august 2008

BellaT

Ja, der er håb endnu:D.

Jeg testede først negativ med Phillip, et par dage efter var den positiv!:D

Knus fra Helle...

Anmeld

30. august 2008

Mikkelmusen

jeg testede først positiv en uge over tid ca.

Nogen producerer bare ikke hcg så hurtigt som andre.

Så der er håb endnu (L)

Anmeld

30. august 2008

Muffinmus

Jo da:)
Der er altid håb når man ikke har fået sin mens...uanset hvad en test siger:)

Anmeld

30. august 2008

linemus

Der er da stadig masser af håb. Jeg har heller ikke kunnet teste positiv før nogle dage efter ventet mens, så tag i hvert fald og vent til mandag, og hvis den stadig er negativ, jamen så prøv igen nogle dage efter - den kan sagtens være der. Held og lykke - jeg ved det er svært at vente på svaret :)

Knus Line

Anmeld

31. august 2008

Anonym trådstarter

Tak, hvor er I søde(L) Nu er der desværre kommet en lille smule brunt snask så tror ikke den er der alligevel, var ellers så sikker som aldrig før..:'(

Anmeld

31. august 2008

Nadi

Ikke for at gøre dig ked eller noget, men på mig lyder det som om det er psykisk det med at du har madlede. Din krop er alt for anspændt, og hvis du ikke bliver gravid i denne omgang kan det sagtens have noget med dét at gøre. Hvis ens krop er stresset så bliver den ikke nær så let gravid som hvis man var afslappet. Så ta en dyb indånding og sig til dig selv at det kommer når det kommer og alt skal nok gå godt.

Held og lykke med projektet og ta den nu med ro ;)

-Nadia

Anmeld

31. august 2008

Anonym trådstarter

Du har helt sikkert ret.. Fatter bare ikke at psyken kan være så stærk og gøre så meget v kroppen..

Anyway nu har jeg fået min mens så nu må vi se i næste måned..

:)

Anmeld

31. august 2008

Nadi

Anonym skriver:

Du har helt sikkert ret.. Fatter bare ikke at psyken kan være så stærk og gøre så meget v kroppen..

Anyway nu har jeg fået min mens så nu må vi se i næste måned..

:)

Nej det er sindssygt så meget "magt" den psyke har over vores fysiske krop.

Men ihvertfald 1000 gange held og lykke, jeg tror på det :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.