Kolik :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

TbCp

morethanperfect skriver:

Okay mange tak !! 

Og nu ser jeg lige at du er fra Fyn...

Ham zoneterapeuten vi brugte holder til i Dalum, nær Odense. Han har speciale i zoneterapi til børn og kan varmt anbefales.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

jannebjerre

morethanperfect skriver:

Okaay .. Tusind tak .. Det forfærdeligt ..

Ja det er overhovedet ikk rart....og hvis du ikk ammer, så hjælper det altså også at udskifte hver anden flaske med syrnet mme...

Derudover, skal du cykle, massere og alt muligt med hans mave, så luften kan komme ud og sørge for han bøvser godt af når han har spist...!

Min læge anbefalede mig, at jeg en gang om dagen skulle tage termometer eller vatpind og putte olie eller vaseline på og så kører det rundt ved endetarms åbningen, så man ligesom stimulere den og så fiiiiiser der bare luft og diverse ud - lyder måske ikke ligefrem lækkert, men det hjælper sgu

Det er ikk alle der sys det lyder rart at gøre ved de små, men jeg tænkte bar dengang: Hellere det end han skriger af smerte!1

Håber det hjalp lidt..

Anmeld

9. december 2010

morethanperfect

Rosa skriver:

Jamen jeg har jo selv været der, så du skal endelig skrive hvis du har brug for at læsse af for det er saftsusme hårdt!!! 

Men en ting der er meget vigtigt er at du husker at kolik ikke er noget de har - det er noget de GØR! Kolik = når et barn græder uden nogen åbenlys forklaring i mere end 3 timer i døgnet. Og det er SÅ frustrerende!!! Der er nemlig ikke rigtigt noget at gøre, de skal bare have lov at blive trøstet med nærhed og kontakt mens de skråler  Men der findes selvfølgelig alle mirakelkurene (vi prøvede dem alle uden succes) og mylicon-dråber og lactulose (vores vidundermiddel). 

Jeg håber det hurtigt går i sig selv, og ellers ved du hvor du kan finde mig  Vi var et par stykker der brugte hinanden rigtig meget og det hjalp virkelig at skrive lange mails om det 

Kh

Rosa

Ja det er godt nok ikke sjovt når man ikke kan stille noget som helst op !

Tuusind tak , hvor er du sød .. 

Jeg tror jeg vil prøve nogle af de forskellige ting .. Håber de virker ! 

Men mange tak ! 

Anmeld

9. december 2010

morethanperfect

TbCp skriver:

Og nu ser jeg lige at du er fra Fyn...

Ham zoneterapeuten vi brugte holder til i Dalum, nær Odense. Han har speciale i zoneterapi til børn og kan varmt anbefales.

OKay mange tak .. Ham vil jeg se om jeg kan finde så

Anmeld

9. december 2010

TbCp

morethanperfect skriver:

OKay mange tak .. Ham vil jeg se om jeg kan finde så

Du kan finde ham her http://www.dalum-zoneterapi-center.dk/behandlere_ts.html

Anmeld

9. december 2010

morethanperfect

jannebjerre skriver:

Ja det er overhovedet ikk rart....og hvis du ikk ammer, så hjælper det altså også at udskifte hver anden flaske med syrnet mme...

Derudover, skal du cykle, massere og alt muligt med hans mave, så luften kan komme ud og sørge for han bøvser godt af når han har spist...!

Min læge anbefalede mig, at jeg en gang om dagen skulle tage termometer eller vatpind og putte olie eller vaseline på og så kører det rundt ved endetarms åbningen, så man ligesom stimulere den og så fiiiiiser der bare luft og diverse ud - lyder måske ikke ligefrem lækkert, men det hjælper sgu

Det er ikk alle der sys det lyder rart at gøre ved de små, men jeg tænkte bar dengang: Hellere det end han skriger af smerte!1

Håber det hjalp lidt..

Jeg ammer desværre ikke

Han får mme .. Han bøvser altid når han har spist , nogle gange gylper han .. Jeg prøver og cykle med hans ben og massere omkring navlen , men intet hjælper .. Han er bare så sur .. Føler nærmest man gør noget helt forkert ..

Orr , tak for tippet fra din læge ! Det vil jeg prøve .. 

Ja vil gøre alt for han ikke skriger Har SÅ ondt af ham ..

Anmeld

9. december 2010

morethanperfect

TbCp skriver:

Du kan finde ham her http://www.dalum-zoneterapi-center.dk/behandlere_ts.html

Mang tak !

Anmeld

9. december 2010

nvm

morethanperfect skriver:

Jeg har desværre prøvet bæreselen .. Den gider han slet slet ikke sidde i .. Har endda prøvet flere gange og han skriger bare endnu mere

Puuh .. 3 Mdr. med det kan jeg bare ikke klare ! :/

selvfølgelig kan du klare det, hvis jeg kan, kan alle.. det hårdt og man får tit selv tudeture. et par gange har jeg måtte ligge hende på min seng og gået ud af rummet for lige at selv køle ned.

zoneterapi hjalp ikke på min datter, men tror det meget forskelligt.

jeg frygter også for min nr 2 har det, hun laver ikke andet end at græde når hun er vågen, og jeg orker det ikke engang til, slet ikke når jeg har 2

har du prøvet sukkervand?

Anmeld

9. december 2010

jannebjerre

morethanperfect skriver:

Jeg ammer desværre ikke

Han får mme .. Han bøvser altid når han har spist , nogle gange gylper han .. Jeg prøver og cykle med hans ben og massere omkring navlen , men intet hjælper .. Han er bare så sur .. Føler nærmest man gør noget helt forkert ..

Orr , tak for tippet fra din læge ! Det vil jeg prøve .. 

Ja vil gøre alt for han ikke skriger Har SÅ ondt af ham ..

Ja det er slet slet ikk rart, når de har det sådan...

Laktulose var i øvrigt også min bedste ven... Den fåes i håndkøb...!

Varme bade hvor du massere maven og også gode og går med ham på en arm mens han ligger på maven, så vil han nok falde lidt til ro...

Anmeld

9. december 2010

morethanperfect

nvm skriver:

selvfølgelig kan du klare det, hvis jeg kan, kan alle.. det hårdt og man får tit selv tudeture. et par gange har jeg måtte ligge hende på min seng og gået ud af rummet for lige at selv køle ned.

zoneterapi hjalp ikke på min datter, men tror det meget forskelligt.

jeg frygter også for min nr 2 har det, hun laver ikke andet end at græde når hun er vågen, og jeg orker det ikke engang til, slet ikke når jeg har 2

har du prøvet sukkervand?

Ja det er SÅ hårdt .. Og min har kun haft det et par uger

Ej hvor træls

Nej har ikke prøvet sukkervand .. Det vil jeg prøve Tak !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.