Kolik :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.208 visninger
41 svar
0 synes godt om
9. december 2010

morethanperfect

NEEEEEJ !

Bedst som vi gik og troede han "bare" var pylret , får vi konstateret at han har kolik ! Hvor er det altså bare rigtig øv !! 

Kunne heller ikke forstå hvorfor han græd såå meget .. Ihh altså !!

Er der nogle der har nogle gode råd ?? Vil gøre alt for han ikke er så ked af det . Det skær i hjertet ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Mette.

morethanperfect skriver:

NEEEEEJ !

Bedst som vi gik og troede han "bare" var pylret , får vi konstateret at han har kolik ! Hvor er det altså bare rigtig øv !! 

Er der nogle der har nogle gode råd ?? Vil gøre alt for han ikke er så ked af det . Det skær i hjertet ! 

Jeg har desværre ingen gode råd, men jeg håber det lille pus klare det uden at blive for hårdt ramt.

Knus og mange tanker til jer herfra. 

Anmeld

9. december 2010

morethanperfect

Mette. skriver:

Jeg har desværre ingen gode råd, men jeg håber det lille pus klare det uden at blive for hårdt ramt.

Knus og mange tanker til jer herfra. 

Taaak .. 

Anmeld

9. december 2010

TbCp

Vi fik hjælp ved en zoneterapeut.
Pga vores datters for tidlige fødsel sagde han at hendes kolik skyldtes umodne tarme. Så 3 gange ved ham så fik vi en glad pige igen!

Jeg har også hørt andre har haft gavn af kiropraktor

Anmeld

9. december 2010

jannebjerre

morethanperfect skriver:

NEEEEEJ !

Åhhh føler med dig

Jeg vil klart anbefale Zoneterapi, det virker bare

Stoooort knus til dig og lillemanden..

Anmeld

9. december 2010

morethanperfect

TbCp skriver:

Vi fik hjælp ved en zoneterapeut.
Pga vores datters for tidlige fødsel sagde han at hendes kolik skyldtes umodne tarme. Så 3 gange ved ham så fik vi en glad pige igen!

Jeg har også hørt andre har haft gavn af kiropraktor

Okay mange tak !! 

Anmeld

9. december 2010

nvm

morethanperfect skriver:

NEEEEEJ !

mit bedste råd er en bæresele. det hjalp mig enormt meget, uden den havde jeg ikke overlevet, den var guld værd

men prøv kiropraktor alle siger det hjælper, prøvede det ikke selv med min datter, men overlevde alligevel 3 rigtig hårde mdr (som alene mor)

for du finder noget der virker

Anmeld

9. december 2010

morethanperfect

jannebjerre skriver:

Åhhh føler med dig

Jeg vil klart anbefale Zoneterapi, det virker bare

Stoooort knus til dig og lillemanden..

Okaay .. Tusind tak .. Det forfærdeligt ..

Anmeld

9. december 2010

morethanperfect

nvm skriver:

mit bedste råd er en bæresele. det hjalp mig enormt meget, uden den havde jeg ikke overlevet, den var guld værd

men prøv kiropraktor alle siger det hjælper, prøvede det ikke selv med min datter, men overlevde alligevel 3 rigtig hårde mdr (som alene mor)

for du finder noget der virker

Jeg har desværre prøvet bæreselen .. Den gider han slet slet ikke sidde i .. Har endda prøvet flere gange og han skriger bare endnu mere

Puuh .. 3 Mdr. med det kan jeg bare ikke klare ! :/

Anmeld

9. december 2010

Rosa

Jamen jeg har jo selv været der, så du skal endelig skrive hvis du har brug for at læsse af for det er saftsusme hårdt!!! 

Men en ting der er meget vigtigt er at du husker at kolik ikke er noget de har - det er noget de GØR! Kolik = når et barn græder uden nogen åbenlys forklaring i mere end 3 timer i døgnet. Og det er SÅ frustrerende!!! Der er nemlig ikke rigtigt noget at gøre, de skal bare have lov at blive trøstet med nærhed og kontakt mens de skråler  Men der findes selvfølgelig alle mirakelkurene (vi prøvede dem alle uden succes) og mylicon-dråber og lactulose (vores vidundermiddel). 

Jeg håber det hurtigt går i sig selv, og ellers ved du hvor du kan finde mig  Vi var et par stykker der brugte hinanden rigtig meget og det hjalp virkelig at skrive lange mails om det 

Kh

Rosa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.