Tut, Jeanette, Susan og Lise

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2008

Tikki

ihhh hvor er der mange billeder :) opdagede slet ikke de blev taget 8D Men vi havde en aftale med den der mormoroverarm jo 8D8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2008

Helle30

Noget helt andet, Jeanette: Havde I flere sutter med til Iza? Vi blev næsten helt dårlige, da vi så. at to af Izas sutter lå tilbage på bordet, og vi vidste jo, I skulle videre til fødselsdag.

- Helle

Anmeld

31. august 2008

Tut

Hej piger, Tak for en skøn dag i går... I er jo bare nogle drjlige quinder :D Og alle de skønne unger (L) Jeanette: Ja i glemte af Iza's sutter, skal jeg sende dem til dig? Lise: I glemte en Gaia og Ko hagesmæk, skal jeg sende den? Vi må snart ses igen - det var såååååå hyggeligt. - Mette

Anmeld

31. august 2008

Lise

Nå for Søren... jeg har mine forældres bil de næste par uger, og arbejder jo ganske få km fra dit hjem, så måske jeg bare kan komme forbi og hente den? I løbet af den kommende uge...?

Anmeld

31. august 2008

Tut

Lise skriver:

Nå for Søren... jeg har mine forældres bil de næste par uger, og arbejder jo ganske få km fra dit hjem, så måske jeg bare kan komme forbi og hente den? I løbet af den kommende uge...?

Det er du velkommen til.

Jeg kan evt. bare ligge den i carporten, hvis vi ikke er hjemme :D

Anmeld

31. august 2008

Tikki

Nå for den da - det har vi ikke opdaget det med sutterne :D Vi har et hav af sutter med altid (sådan er det jo når man har en højrystet lille pige 8D), så smid dem bare ud...vi mangler dem bestemt ikke :P

Endnu en gang mange tak for en god dag ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.