Hvor' du fra?? (hvor du fraaa) Jeg' fra....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2010

Diana...

karina pigen skriver:

neeej  du har vel ik svigtet sjælland og flyttet til det mørke.. DIANA ALTSÅ!!!

He he Undskyld  

Ej det er faktisk med meget blandet følelser jeg bor her ovre, alt vores familie bor nemlig på sjælland og mange af vores venner. Og jeg savner sgu mine café venner 

Men her er sgu så billigt at bo her ovre i jylland og her er så smukt og det er langt fra s-familien. også har vi fået nogen venner her ovre som vi er rigtig glade for bla. Mette længere oppe. 

Men jeg tror at når bolig market er bedre og vi er færdig med vores hus og har råd til at købe hus på sjælland så flytter vi nok tilbage igen. Så engang inden Lucas skal starte i skole tror jeg, måske nu må vi se. 

Men hold op jeg savner københavn jeg har boet der i flere år og har ikke været der en eneste gang siden jeg flyttet her over fordi vi har så travlt med at besøg alt familien som alt sammen bor nede ved køge og omegn 

Knus Diana (hov det blev vidst lidt langt) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Malonde1985

Jeg er født i Roskilde, men er vokset op i Valby

Bor nu I Malmø sammen med familien

Anmeld

10. december 2010

AnneBJ

Jeg er født og opvokset i Kolding. Som 18 årig flyttede jeg lidt rundt, og nåede omkring Paris, Odense og Vejle, inden jeg igen rykkede til Kolding - her bor jeg stadig, og det bliver jeg ved med

Anmeld

10. december 2010

Sofia

Jeg er fra en lille by der hedder Føvling, som ligger ved Brædstrup (som ligger ca. 18 km fra Horsens)

Men jeg bor i Århus, og det har jeg gjort de sidste 4.5 år. Jeg læser på Universitetet og eeeelsker studiebyen Århus, Smilets by

Er helt sikkert frisk på at mødes in real life, hvis det bliver arrangeret!

Anmeld

10. december 2010

piadas

Jeg er født op opvokset i Nykøbing Mors. Derefter var jeg et smut omkring London, hvor jeg boede i to år (og mødte min mand)! Vi flyttede til Aalborg, hvor vi boede i 6 år og er nu endt i Farsø, hvor vi har boet de sidste 4 år og planlægger at blive boende! Vi har i hvert fald købt en grund og planlægger at bygge et hus, når vi har fået solgt vores nuværende.

Anmeld

10. december 2010

JonTri

Jeg kommer fra Kjellerup (nærmere en LILLE flække kaldet Sjørslev) der ligger mellem Viborg og Silkeborg. Under studietiden boede jeg i Viborg indtil min mand og jeg købte hus i Mønsted - mellem Viborg og Holstebro - og her er KEDELIGT 

Håber at vi kan komme af med hytten og flytte ind til Viborg igen. Personligt ville jeg ikke ha noget imod at komme til Århus, men min mand er for meget bonderøv, til at bo der

Anmeld

10. december 2010

CamiRon

Jeg kommer oprindeligt fra Odder, men bor nu i Hovedgård som ikke ligger så langt derfra. Vi bor faktisk mellem Horsens, Århus, Skanderborg og Odder.

Anmeld

10. december 2010

Maja88

boede i rinkenæs indtil jeg var 7. så flyttede vi til padborg hvor jeg boede til jeg var 20. flyttede så op til manden i Herning og nu bor vi i Aulum, som ligger mellem Herning og Holstebro.

Anmeld

10. december 2010

oerbaek

Jeg er født, opvokset og bor stadig i Kalundborg

Anmeld

10. december 2010

Karina84

Jeg er født, opvokset og bor stadig i dejlige Viborg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.