Hvor' du fra?? (hvor du fraaa) Jeg' fra....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

958 visninger
19 svar
0 synes godt om
9. december 2010

Maria-s

Århus!

Eller jeg kommer oprindeligt fra en lille by uden for Århus og HÅBER jeg snart kommer tilbage til Århus (eller som det lige er blevet vedtaget i byrådet; Aarhus).

Men lige nu bor jeg i Herning

Hvad med jer andre? Hvor er I fra??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Marco2

Er egentligt født og opvokset i Skagen, men har i mange år boet i Århus. Nu bor jeg i Viby som vel stadig kaldes Århus …

AG - så meget klar på drinks i aften efter den anden tråd 

Anmeld

9. december 2010

Diana...

Jeg er fra engesvang mellem silkeborg og herning. Eller jeg er fra sjælland men er flyttet til jylland for 2 1/2 år siden ca 

Anmeld

9. december 2010

Diana...

Marco2 skriver:

Er egebtligt født og opvokset i Skagen, men har i mange år boet i Århus. Nu bor jeg i Viby som vel stadig kaldes Århus …

AG - så meget klar på drinks i aften efter den anden tråd 

Gud jeg troet faktisk du var fra sjælland hmm hvor har jeg mon det fra he he. 

Anmeld

9. december 2010

MetteT

Jeg er født på Fur.. En bette ø i Limfjorden, flyttede derfra med min mor da jeg var ca 2.. Vi flyttede til Brørup i Sønderjylland hvor vi vel boede i et års tid, indtil vi flyttede sammen med min mors nye kæreste til Lunderskov, lidt udenfor Kolding..

Da jeg flyttede hjemmefra flyttede jeg til Kolding hvor jeg boede i et par år for derefter at flytte i mit eget tilbage til Lunderskov.. Jeg mødte min mand i 2004 hvor jeg efter et halvt års tid flyttede op til ham i Silkeborg, der har vi boet indtil for en måned siden hvor vi flyttede til Ans.. (mellem Silkeborg og Viborg) Og der bor vi nu..

ANS CITY!!!

Hehe, længere smørre, men ku ikke lige få stoppet..

Knus Mette

Anmeld

9. december 2010

IAH

Jeg er oprindelig fra Vordingborg (Sydsjælland), men bor i dag på Vesterbro i København.  

Anmeld

9. december 2010

blomst84

IAH skriver:

Jeg er oprindelig fra Vordingborg (Sydsjælland), men bor i dag på Vesterbro i København.  

Jeg er oprindeligt fra Stenløse ( ved Frederikssund, Nordsjælland ) men nu bor jeg i Kastrup på Amager ( København )

Anmeld

9. december 2010

karina pigen

Maria-s skriver:

Århus!

Eller jeg kommer oprindeligt fra en lille by uden for Århus og HÅBER jeg snart kommer tilbage til Århus (eller som det lige er blevet vedtaget i byrådet; Aarhus).

Men lige nu bor jeg i Herning

Hvad med jer andre? Hvor er I fra??

uhhhh..

jeg er opvokset på amager til jeg var 9.. s, så valgte de gamle at v skulle ¨på landet, så flyttede vi til karlslunde, hvor jeg boede til jeg var 22.. første lejlighed var i sydhavnen KBH og NU bor manden og jeg og kommende baby i ballerup... wup wup

Anmeld

9. december 2010

karina pigen

Diana... skriver:

Jeg er fra engesvang mellem silkeborg og herning. Eller jeg er fra sjælland men er flyttet til jylland for 2 1/2 år siden ca 

neeej  du har vel ik svigtet sjælland og flyttet til det mørke.. DIANA ALTSÅ!!!

Anmeld

10. december 2010

PeruBaby

Jeg er født i Flensborg - lige på den tyske side af den dansk/tyske grænse, og har boet der til jeg var 3år.

Derefter flyttede vi til Tønder i Sønderjylland hvor vi boede i yderligere 3 år.

Herefter flyttede vi til Slagelse hvor jeg har boet frem til jeg startede på Handelshøjskolen i KBH og boede på kollegie på Amager i 5-6 år...

... og i de 2 sidste år har jeg boet i Peru sammen med min dejlige mand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.