Har absolut ikke nydt det gode sommervejr pga. alle de fu..... hvepse >( Havde ellers taget alle ungerne med ned på stranden med spand og skovl og sandkageforme, men ligesom vi var kommet derned, var der en snigerhveps, der havde skjult sig under barnevognsstyret, mens den gnækkende ventede på mig, og stak mig så i lillefingeren. For fanden, det gjorde ondt i hele hånden, og hvem er det lige man skal beklage sig til, når man står alene med tre børn (havde ustyrligt ondt af mig selv). Efter desværre ikke særlig lang tid med at holde styr på to 1-årige, der kravlede i hver sin retning (og Nanna helst ud mod havet), Sebastian, der sprang kåd rundt oppe på diget af store sten, og en million hvepse sværmende omkring os, gav jeg op og slæbte banden med hjem igen og blev inde resten af dagen. Efter frokost, putning af piger og rulning af en dej, der havde hævet siden kl.8 i morges, brugte jeg så resten af dagen på at hygge med Sebastian og være utrolig kreativ med klippe klistre, og fik lavet en borg og en bog ud af mælkekartoner og toiletrullerør - det var faktisk rigtig sjovt og hyggeligt :)
Sikke en gang brok :)
Knus Line
Anmeld