årh nej. :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

MaleneG

Anonym skriver:

desværre bliver man lidt snæversyntet når man møder nogle man ikk føler tager en seriøs,

Det kan jeg godt forstå, det ville jeg også i den grad blive :-) Men synes alligevel man skal huske på, at tit og ofte så er lovgivningen ikke særlig menneskevenligt og realistisk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Benjamins'mor

MaleneG skriver:

Jeg er meget ked af at høre du har den opfattelse folk som er ansat inden for det offentlige system.

Jeg arbejder selv inde for det offentlige system, og det er rent faktisk søde og rare mennesker der er bag skærmen/telefonen. Det der tit og ofte er problemet med disse her "folk" er at de desværre bliver bremset af lovgivningen, som man altså ikke bare kan vende ryggen, selvom man som mennesker ( ligesom alle andre) blot har lyst til at hjælpe.

Det hænder da ind imellem der også er dem som ikke passer deres job, og blot drikker kaffe, og spiser kage i tide og utide. Men størstedelen af os, kæmper en hård kamp mod tiden, for at nå at løse alle jeres problemer i en nogenlunde respektabel tidsperspektiv.

- Jeg vil så lige påpege at jeg kan risikere at ryge på mødrehjem, hvis den undersøgelse ikke bliver lavet. Og det gider jeg altså ikke bare pågrund af en eller anden på kommunen ikke kan tage sig sammen og give mig et enkelt opkald på 2 min. Det er bare min mening.

Jeg har haft én god sagsbehandler, men så flyttede jeg til en anden kommune, og her har jeg kun haft EKSTREMT dårlige oplevelser eller hvad man lige kalder det.

Anmeld

9. december 2010

eElak

MaleneG skriver:

Jeg er meget ked af at høre du har den opfattelse folk som er ansat inden for det offentlige system.

Jeg arbejder selv inde for det offentlige system, og det er rent faktisk søde og rare mennesker der er bag skærmen/telefonen. Det der tit og ofte er problemet med disse her "folk" er at de desværre bliver bremset af lovgivningen, som man altså ikke bare kan vende ryggen, selvom man som mennesker ( ligesom alle andre) blot har lyst til at hjælpe.

Det hænder da ind imellem der også er dem som ikke passer deres job, og blot drikker kaffe, og spiser kage i tide og utide. Men størstedelen af os, kæmper en hård kamp mod tiden, for at nå at løse alle jeres problemer i en nogenlunde respektabel tidsperspektiv.

TAK!! 

Jeg skulle lige til at skrive noget ligende...

Problemet er også at folk ikke er helt informeret over hvor mange tøjler offentligt ansatte har... Og det er ikke mange de har, når man er underlagt div. lovgivning. 

Anmeld

9. december 2010

Valle81

Anonym skriver:

det hele kommer meget meget meget tæt på lige nu

inden 6 dage skal jeg have bestilt til til at få taget blodprøver på mig og mit barn, årh nej min lille guldklump skal stikkes igen;(
og endda to gange, altså blodprøver med en uges mellemrum,,,, hvorfor kan de dog ikke nøjes med en gang, h*n ændre jo ligesom ikke blod,!

og som om det ikk var nok, har de henvist mig til et helt andet lægehus end jeg har, der lægger et lægehus i min by men jeg skal da have det fjernest lægehus som lægger 50 km væk. og jeg har ingen bil og ingen busser kører direkte, sal med to alm busser og 2 by busser og alligevel gå 2 km for at komme der ud. arg

ringede så id i amtet igår, for at hører om jeg ikk kunnr få lov til at få taget blodprøverne ved min egen læge da det er den eneste læge jeg har tillid til, og hun kender både mig og mit barn,
så siger hende fra amtet at det måtte hun ikk svare på og jeg skulle sende en mail

fair nok sender en mail og forklare hvordan det tår til, og så kommer der en mail tilbage hvor der står at det må de ikk svare på! og at de sender mig et brev,     håber sørme at det brev kommer hurtigt,   nøj man sikke noget lort at skulle igennem, arg!

tak fordi jeg måtte komme ud med noget a alt mit damp

Hejsa:0)

Jeg kan næsten regne ud at det er i forbindelse med en faderskabssag:0(¨

Jeg har selv været igennem det og forstår din smerte i forhold til det med blodprøverne. Det er skrækkeligt og så modbydeligt. Da vi var afsted første gang var jeg med til at holde Asta, det var det værste jeg nogensinde har gjort. Anden gang kunne jeg ikke så jeg bad om at få lov at gå ud men de gjorde det:0( Det gik lidt bedre end da jeg var med.

Jeg forstår dine frustrationer - men du kan ikke få lovat få det gjort i det lægehus du er tilknyttet til. Dette er for at forhindre snyd. Det skal være fyldstændig uvildige personer, som ikke har noget forhold til dig overhovedet, som kan tage parti eller andet eller være med til at deltage i snyd.

Og grunden til at de skal have 2 blodprøver er af samme årsag.

Det er dybt uretfærdigt...

Knus

Christina

Anmeld

9. december 2010

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Jeg kan næsten regne ud at det er i forbindelse med en faderskabssag:0(¨

Jeg har selv været igennem det og forstår din smerte i forhold til det med blodprøverne. Det er skrækkeligt og så modbydeligt. Da vi var afsted første gang var jeg med til at holde Asta, det var det værste jeg nogensinde har gjort. Anden gang kunne jeg ikke så jeg bad om at få lov at gå ud men de gjorde det:0( Det gik lidt bedre end da jeg var med.

Jeg forstår dine frustrationer - men du kan ikke få lovat få det gjort i det lægehus du er tilknyttet til. Dette er for at forhindre snyd. Det skal være fyldstændig uvildige personer, som ikke har noget forhold til dig overhovedet, som kan tage parti eller andet eller være med til at deltage i snyd.

Og grunden til at de skal have 2 blodprøver er af samme årsag.

Det er dybt uretfærdigt...

Knus

Christina

der er bare 5 andre lægehuse som lægger tættere på end det de har sendt brev om, og der er kun mænd i dette lægehus, og jeg er angst for mænd efter jeg har været udsat for 2 voldtægte i min gravidtet, håber virkelig jeg så kan få et andet lægehus hvor der er en dame,   kan ikke engang have det at få et kram  af min far, så håber virkelig.

Anmeld

9. december 2010

Valle81

Anonym skriver:

der er bare 5 andre lægehuse som lægger tættere på end det de har sendt brev om, og der er kun mænd i dette lægehus, og jeg er angst for mænd efter jeg har været udsat for 2 voldtægte i min gravidtet, håber virkelig jeg så kan få et andet lægehus hvor der er en dame,   kan ikke engang have det at få et kram  af min far, så håber virkelig.

Puha, jeg kan slet ikke sætte mig ind i dine oplevelser - det må være forfærdeligt.

Mht lægehusene - så mener jeg også at der er udvalgt specielle lægehuse som er "speciallicerede" inden for dette, og at der dermed ikke er "frit valg" på alle hylder.

Christina

Anmeld

9. december 2010

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Puha, jeg kan slet ikke sætte mig ind i dine oplevelser - det må være forfærdeligt.

Mht lægehusene - så mener jeg også at der er udvalgt specielle lægehuse som er "speciallicerede" inden for dette, og at der dermed ikke er "frit valg" på alle hylder.

Christina

prøver at ringe ind igen imorgen,

går helt nedhvis jeg får en mandlig læge, puha

Anmeld

9. december 2010

Valle81

Anonym skriver:

prøver at ringe ind igen imorgen,

går helt nedhvis jeg får en mandlig læge, puha

Ja prøv det:0)

Og så husk at prøve at være positiv og venlig i din stemme og stol på at demdu får i røret gerne vil hjælpe dig, så kommer man meget længere:0)

Ikke møde dem med jeg vil og stampen i gulvet - for så ville man også selv blive hægtet lidt af:0) Så find det store overskud frem i morgen.

Håber det lykkedes for dig.

Anmeld

9. december 2010

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Ja prøv det:0)

Og så husk at prøve at være positiv og venlig i din stemme og stol på at demdu får i røret gerne vil hjælpe dig, så kommer man meget længere:0)

Ikke møde dem med jeg vil og stampen i gulvet - for så ville man også selv blive hægtet lidt af:0) Så find det store overskud frem i morgen.

Håber det lykkedes for dig.

snakker altid pænt(; for hvis jeg først stejler gør de også, men håber jeg kan finde ud af det imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.