Anonym skriver:
det hele kommer meget meget meget tæt på lige nu
inden 6 dage skal jeg have bestilt til til at få taget blodprøver på mig og mit barn, årh nej min lille guldklump skal stikkes igen;(
og endda to gange, altså blodprøver med en uges mellemrum,,,, hvorfor kan de dog ikke nøjes med en gang, h*n ændre jo ligesom ikke blod,!
og som om det ikk var nok, har de henvist mig til et helt andet lægehus end jeg har, der lægger et lægehus i min by men jeg skal da have det fjernest lægehus som lægger 50 km væk. og jeg har ingen bil og ingen busser kører direkte, sal med to alm busser og 2 by busser og alligevel gå 2 km for at komme der ud. arg
ringede så id i amtet igår, for at hører om jeg ikk kunnr få lov til at få taget blodprøverne ved min egen læge da det er den eneste læge jeg har tillid til, og hun kender både mig og mit barn,
så siger hende fra amtet at det måtte hun ikk svare på og jeg skulle sende en mail
fair nok sender en mail og forklare hvordan det tår til, og så kommer der en mail tilbage hvor der står at det må de ikk svare på! og at de sender mig et brev, håber sørme at det brev kommer hurtigt, nøj man sikke noget lort at skulle igennem, arg!
tak fordi jeg måtte komme ud med noget a alt mit damp
Hejsa:0)
Jeg kan næsten regne ud at det er i forbindelse med en faderskabssag:0(¨
Jeg har selv været igennem det og forstår din smerte i forhold til det med blodprøverne. Det er skrækkeligt og så modbydeligt. Da vi var afsted første gang var jeg med til at holde Asta, det var det værste jeg nogensinde har gjort. Anden gang kunne jeg ikke så jeg bad om at få lov at gå ud men de gjorde det:0( Det gik lidt bedre end da jeg var med.
Jeg forstår dine frustrationer - men du kan ikke få lovat få det gjort i det lægehus du er tilknyttet til. Dette er for at forhindre snyd. Det skal være fyldstændig uvildige personer, som ikke har noget forhold til dig overhovedet, som kan tage parti eller andet eller være med til at deltage i snyd.
Og grunden til at de skal have 2 blodprøver er af samme årsag.
Det er dybt uretfærdigt...
Knus
Christina