årh nej. :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.196 visninger
18 svar
0 synes godt om
9. december 2010

Anonym trådstarter

det hele kommer meget meget meget tæt på lige nu

inden 6 dage skal jeg have bestilt til til at få taget blodprøver på mig og mit barn, årh nej min lille guldklump skal stikkes igen;(
og endda to gange, altså blodprøver med en uges mellemrum,,,, hvorfor kan de dog ikke nøjes med en gang, h*n ændre jo ligesom ikke blod,!

og som om det ikk var nok, har de henvist mig til et helt andet lægehus end jeg har, der lægger et lægehus i min by men jeg skal da have det fjernest lægehus som lægger 50 km væk. og jeg har ingen bil og ingen busser kører direkte, sal med to alm busser og 2 by busser og alligevel gå 2 km for at komme der ud. arg

ringede så id i amtet igår, for at hører om jeg ikk kunnr få lov til at få taget blodprøverne ved min egen læge da det er den eneste læge jeg har tillid til, og hun kender både mig og mit barn,
så siger hende fra amtet at det måtte hun ikk svare på og jeg skulle sende en mail

fair nok sender en mail og forklare hvordan det tår til, og så kommer der en mail tilbage hvor der står at det må de ikk svare på! og at de sender mig et brev,     håber sørme at det brev kommer hurtigt,    nøj man sikke noget lort at skulle igennem, arg!

tak fordi jeg måtte komme ud med noget a alt mit damp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Benjamins'mor

De kommune folk og alle de andre der, de har bare aldrig styr på en skid. Men kan godt forstå dig, det virker også fuldstændig tåbeligt at du skal så langt for EN blodprøve.

Anmeld

9. december 2010

Anonym trådstarter

281210 skriver:

De kommune folk og alle de andre der, de har bare aldrig styr på en skid. Men kan godt forstå dig, det virker også fuldstændig tåbeligt at du skal så langt for EN blodprøve.

det er ligesom om de bare sidder og drikker kaffe og spiser kage. hun lød ihvertfald ikk særlig intra i sit job

Anmeld

9. december 2010

Benjamins'mor

Anonym skriver:

det er ligesom om de bare sidder og drikker kaffe og spiser kage. hun lød ihvertfald ikk særlig intra i sit job

Jeg skal have lavet en undersøgelse ved kommunen fordi jeg er under 18, men der gik 6 uger før hun kontaktede mig. Nu er der 19 dage til termin, kan risikere at føde før tid. Og så først nu sker der noget.

Anmeld

9. december 2010

Anonym trådstarter

281210 skriver:

Jeg skal have lavet en undersøgelse ved kommunen fordi jeg er under 18, men der gik 6 uger før hun kontaktede mig. Nu er der 19 dage til termin, kan risikere at føde før tid. Og så først nu sker der noget.

de hænger sQ i bremsen

Anmeld

9. december 2010

MaleneG

281210 skriver:

Jeg er meget ked af at høre du har den opfattelse folk som er ansat inden for det offentlige system.

Jeg arbejder selv inde for det offentlige system, og det er rent faktisk søde og rare mennesker der er bag skærmen/telefonen. Det der tit og ofte er problemet med disse her "folk" er at de desværre bliver bremset af lovgivningen, som man altså ikke bare kan vende ryggen, selvom man som mennesker ( ligesom alle andre) blot har lyst til at hjælpe.

Det hænder da ind imellem der også er dem som ikke passer deres job, og blot drikker kaffe, og spiser kage i tide og utide. Men størstedelen af os, kæmper en hård kamp mod tiden, for at nå at løse alle jeres problemer i en nogenlunde respektabel tidsperspektiv.

Anmeld

9. december 2010

Anonym trådstarter

MaleneG skriver:

Jeg er meget ked af at høre du har den opfattelse folk som er ansat inden for det offentlige system.

Jeg arbejder selv inde for det offentlige system, og det er rent faktisk søde og rare mennesker der er bag skærmen/telefonen. Det der tit og ofte er problemet med disse her "folk" er at de desværre bliver bremset af lovgivningen, som man altså ikke bare kan vende ryggen, selvom man som mennesker ( ligesom alle andre) blot har lyst til at hjælpe.

Det hænder da ind imellem der også er dem som ikke passer deres job, og blot drikker kaffe, og spiser kage i tide og utide. Men størstedelen af os, kæmper en hård kamp mod tiden, for at nå at løse alle jeres problemer i en nogenlunde respektabel tidsperspektiv.

må indrømme at jeg kun har mødt 1 som vr flink og jeg følte tog mig seriøs, hende her lød vitterlig ikk glad for sit job, og sagde at de ville ringe eller skrive svar i mailen, skulle bare skrive haster på, og det gjorde jeg og fik bare sådan et standárt svar og ingen oprinning.

Anmeld

9. december 2010

MaleneG

Anonym skriver:

må indrømme at jeg kun har mødt 1 som vr flink og jeg følte tog mig seriøs, hende her lød vitterlig ikk glad for sit job, og sagde at de ville ringe eller skrive svar i mailen, skulle bare skrive haster på, og det gjorde jeg og fik bare sådan et standárt svar og ingen oprinning.

Det er også rigtig øv, at få sådan en behandling, og det er klart man hurtig bliver negativ indstillet, der skal kun én dårlig ting til at ødelægge det hele, men 10 gode ting til at forbedre det igen :-)

Jeg kender desværre ikke til producedurene indenfor det statslige, så jeg kan ikke fortælle dig om det er lovgivningen der holder dem tilbage, eller om det ren og skær er uhøflighed/dovenskab fra deres side af.

Anmeld

9. december 2010

Benjamins'mor

MaleneG skriver:

Det er bare den opfattelse jeg har efter 6 uger hvor jeg forgæves har prøvet at få fat på min sagsbehandler.

Anmeld

9. december 2010

Anonym trådstarter

MaleneG skriver:

Det er også rigtig øv, at få sådan en behandling, og det er klart man hurtig bliver negativ indstillet, der skal kun én dårlig ting til at ødelægge det hele, men 10 gode ting til at forbedre det igen :-)

Jeg kender desværre ikke til producedurene indenfor det statslige, så jeg kan ikke fortælle dig om det er lovgivningen der holder dem tilbage, eller om det ren og skær er uhøflighed/dovenskab fra deres side af.

desværre bliver man lidt snæversyntet når man møder nogle man ikk føler tager en seriøs,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.