Skruk...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2011

misslea

marhemor skriver:

Tør næsten ikke selv sætte ord på det, men når man sidder og læser om alle dem der er gravide, og læser deres skønne og glade indlæg, ja så sidder jeg sq og bliver helt skruk igen... ALLEREDE!!!!

Tror at det hænger sammen med at vi jo har fået den dejligste og meget nemme datter, så synes ikke at det er så vanvittigt hårdt at blive mor... Går faktisk og nyder min nye tilværelse med at hygge om min datter og vores hund

Men når alt det så er sagt, så sidder hele oplevelsen fra fødslen stadig og lurer i baghovedet, så venter jo nok lidt tid alligevel

Vil bare lige høre om jeg er den eneste som er lidt skruk med en baby på knapt 7 uger??

Maria

OOHH MY GOD.... jeg er MEGA skruk... og det skræmmer mig altså en lille bitte smule..... hihi

Martin og jeg snakkede så sent som igår, om hvornår næste bebs mon skal se dagens lys...!!!

Wilma er jo en SUOER nem pige (7,9,13)... hun sover 9-10 om natten uden at vågne og er stort set altid i godt humør!! Så vi har jo HERRE meget blod på tanden...!!! Et par af mine veninder er også igang med projekt baby, og det kunne da være herligt at gå rundt på barsel samtidig med dem...

Men nu må vi se, hvordan livet udvikler sig... og hvordan det hele kommer til at gå med lillefisen

Meeeen.... vi tænker da, at der ikke behøver at gå MEGA lang tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

marhemor

misslea skriver:

OOHH MY GOD.... jeg er MEGA skruk... og det skræmmer mig altså en lille bitte smule..... hihi

Martin og jeg snakkede så sent som igår, om hvornår næste bebs mon skal se dagens lys...!!!

Wilma er jo en SUOER nem pige (7,9,13)... hun sover 9-10 om natten uden at vågne og er stort set altid i godt humør!! Så vi har jo HERRE meget blod på tanden...!!! Et par af mine veninder er også igang med projekt baby, og det kunne da være herligt at gå rundt på barsel samtidig med dem...

Men nu må vi se, hvordan livet udvikler sig... og hvordan det hele kommer til at gå med lillefisen

Meeeen.... vi tænker da, at der ikke behøver at gå MEGA lang tid

He he he... Wilma lyder som vores Andrea

Hun sover også 8-10 timer hver nat, og er også bare et smilehoved der griner hele tiden!!

Jeg er også stadig meget skruk, men man ved jo ikke om nr. 2 bliver ligeså nem som nr. 1  

Men manden her vil vist også gerne vente lidt endnu, så vi lader den lige ligge lidt endnu, og jeg må styre min lyst

Anmeld

4. januar 2011

misslea

marhemor skriver:

He he he... Wilma lyder som vores Andrea

Hun sover også 8-10 timer hver nat, og er også bare et smilehoved der griner hele tiden!!

Jeg er også stadig meget skruk, men man ved jo ikke om nr. 2 bliver ligeså nem som nr. 1  

Men manden her vil vist også gerne vente lidt endnu, så vi lader den lige ligge lidt endnu, og jeg må styre min lyst

heheh... jaah det lyder da til, at vores tøser minder lidt om hinanden på dét område

neeeej netop, man ved jo ikke, hvordan nr. 2 har tænkt sig at behandle sine forældre..... hihi...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.