Skruk...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.668 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. december 2010

marhemor

Tør næsten ikke selv sætte ord på det, men når man sidder og læser om alle dem der er gravide, og læser deres skønne og glade indlæg, ja så sidder jeg sq og bliver helt skruk igen... ALLEREDE!!!!

Tror at det hænger sammen med at vi jo har fået den dejligste og meget nemme datter, så synes ikke at det er så vanvittigt hårdt at blive mor... Går faktisk og nyder min nye tilværelse med at hygge om min datter og vores hund

Men når alt det så er sagt, så sidder hele oplevelsen fra fødslen stadig og lurer i baghovedet, så venter jo nok lidt tid alligevel

Vil bare lige høre om jeg er den eneste som er lidt skruk med en baby på knapt 7 uger??

Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Louisesam

Det var hurtigt Jeg venter helt sikkert lige et par år med den næste Men de er jo dejlige sådan nogle små pus

Anmeld

9. december 2010

Siber

Jeg er ikke skruk overhovedet, jeg kan mærke at jeg er færdig med at få børn.

Astrid er også nummer 3. i rækken, og så må jeg hellere ikke blive gravid igen! Så det er jo godt at Astrid er nummer 3. og jeg føler mig færdig med at få børn!

Men jeg havde det også såden med nummer 1 og 2

Knus Siber

Anmeld

9. december 2010

oo

åh jeg er MEGA skruk....jeg spurgte faktisk Søren den anden dag om vi ikk skulle lave en baby han påpegede at vi jo allerede HAR en baby

jeg vil sååååå gerne være gravid igen og jeg vil sååååå gerne føde igen, det eneste der ligesom siger nejnejnej, det er tanken om hvor pissehamrende dårlig jeg var igennem sidste graviditet, især i 1. trimester havde jeg massive opkastninger døgnet rundt. og tænk hvis man skulle ligge der helt slået ud og gå glip af tiden med Sol allerede  ikke helt optimalt....

Anmeld

9. december 2010

marhemor

Louisesam skriver:

Det var hurtigt Jeg venter helt sikkert lige et par år med den næste Men de er jo dejlige sådan nogle små pus

Jeg venter også selv nogle år, men uhhh... hvor det hiver i mine æggestokke for at lave endnu et vidunder

Anmeld

9. december 2010

marhemor

Siber skriver:

Jeg er ikke skruk overhovedet, jeg kan mærke at jeg er færdig med at få børn.

Astrid er også nummer 3. i rækken, og så må jeg hellere ikke blive gravid igen! Så det er jo godt at Astrid er nummer 3. og jeg føler mig færdig med at få børn!

Men jeg havde det også såden med nummer 1 og 2

Knus Siber

Ja, jeg kan gode forestille mig at man har en anden følelse når man har sat 3 fantastiske børn i verden, men nu er det her jo også min nr. 1, men absolut ikke min nr. sidst (i hvert fald ikke hvis det står til mig )

Anmeld

9. december 2010

marhemor

Tjuhl skriver:

åh jeg er MEGA skruk....jeg spurgte faktisk Søren den anden dag om vi ikk skulle lave en baby han påpegede at vi jo allerede HAR en baby

jeg vil sååååå gerne være gravid igen og jeg vil sååååå gerne føde igen, det eneste der ligesom siger nejnejnej, det er tanken om hvor pissehamrende dårlig jeg var igennem sidste graviditet, især i 1. trimester havde jeg massive opkastninger døgnet rundt. og tænk hvis man skulle ligge der helt slået ud og gå glip af tiden med Sol allerede  ikke helt optimalt....

Hvor er det dejligt at høre at jeg ikke er den eneste der har det sådan

Nu havde jeg jo en nærmest problemfri graviditet uden andre gener end hyppige kontroller pga graviditetsdiabetes, så det ser jeg slet, slet ikke som noget problem at skulle blive gravid igen, tværtimod!! Hos mig er det kun fødslen som jeg godt kan gå hen og frygte næste gang...  

Men jeg kan sagtens følge dig i, at det ville være øv at gå glip af noget af den fantastiske tid vi har nu med vores små dejlige pus

Anmeld

10. december 2010

2babygirls

marhemor skriver:

Tør næsten ikke selv sætte ord på det, men når man sidder og læser om alle dem der er gravide, og læser deres skønne og glade indlæg, ja så sidder jeg sq og bliver helt skruk igen... ALLEREDE!!!!

Tror at det hænger sammen med at vi jo har fået den dejligste og meget nemme datter, så synes ikke at det er så vanvittigt hårdt at blive mor... Går faktisk og nyder min nye tilværelse med at hygge om min datter og vores hund

Men når alt det så er sagt, så sidder hele oplevelsen fra fødslen stadig og lurer i baghovedet, så venter jo nok lidt tid alligevel

Vil bare lige høre om jeg er den eneste som er lidt skruk med en baby på knapt 7 uger??

Maria

Neeej du er ikke den eneste. Madeleine er 2 mdr idag, men er også drøn misundelig på alle tøserne med de flotte gravide mavser !!!

Bare at jeg ikke få lov at mærke hendes spark derinde, øv...!!! Men venter også lige nogle år, så jeg kan nyde min lækre baby som sover igennem om natten og generelt er en super glad og snakkesaglig pige

Anmeld

10. december 2010

Christina31

Hi... dette indlæg kunne være skrevet af mig. " "" /> Jeg er allerede mega skruk, selv om jeg nu er mor til 3 skønne drenge, og har travlt døgnets 24 timer.

Min kæreste Thomas og jeg havde faktisk diskutionen i går aftes om barn nr. 4. Han synes vi har rigeligt i 3, og så er der jo også det med økonomien.... en større bil, som kræves med 4 børn samt et ekstra værelse. Jeg ved godt, at han har ret, men jeg kan virkelig ikke holde ud at tænke på, ikke at skulle opleve en graviditet samt fødsel igen."" />

Kan slet ikke forstå, at jeg var så vildt træt af at være gravid de sidste par måneder. Lige nu er jeg vildt misundelig, når jeg ser en kvinde med stor mave...

Anmeld

10. december 2010

Louisesam

marhemor skriver:

Jeg venter også selv nogle år, men uhhh... hvor det hiver i mine æggestokke for at lave endnu et vidunder

Who can blame you

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.