mavebilleder 34+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

PeruBaby

JustMe skriver:

Det er så hyggeligt. Så er man heller aldrig rigtigt alene hjemme

20kg? Jeg ser kun smuk mama, men lækker mave 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

PeruBaby

PeruBaby skriver:

Uhhh, det var ikke meningen at det sidste indlæg skulle have været citeret. Sorry... Kommentaren er til trådstarteren...

Anmeld

9. december 2010

blomst84

PeruBaby skriver:

1000 tak

Anmeld

14. december 2010

DK

Sig mig... hvor er min kommentar blevet af? Jeg var helt sikker på at jeg havde lagt en kommentar om at du havde sådan en fin mave, og at jeg især var vild med billedet af dig med hunden? Hmm... har du lagt billederne ind et andet sted også? Eller er "jeg" forsvundet i cyberspace?

Ialt fald så er du jo bare sååå fin! Nuuuj hvor skal vi to altså bare snart føde!

Anmeld

14. december 2010

blomst84

DK skriver:

Sig mig... hvor er min kommentar blevet af? Jeg var helt sikker på at jeg havde lagt en kommentar om at du havde sådan en fin mave, og at jeg især var vild med billedet af dig med hunden? Hmm... har du lagt billederne ind et andet sted også? Eller er "jeg" forsvundet i cyberspace?

Ialt fald så er du jo bare sååå fin! Nuuuj hvor skal vi to altså bare snart føde!

Jeg tror det er fordi jeg har lagt billederne både i vores mødregruppe og på selve debat-forsiden tror da egentlig også jeg svarede med 1000 tak og at hundene vil være med til det hele men tjekker da lige Ja vi skal så meget snart føde er så spændt så spændt tjekker hverdag om der er nogen i gruppen som har født... Og glæder mig til at se billeder af alle de små bløde babyer

Anmeld

14. december 2010

DK

blomst84 skriver:

Jeg tror det er fordi jeg har lagt billederne både i vores mødregruppe og på selve debat-forsiden tror da egentlig også jeg svarede med 1000 tak og at hundene vil være med til det hele men tjekker da lige Ja vi skal så meget snart føde er så spændt så spændt tjekker hverdag om der er nogen i gruppen som har født... Og glæder mig til at se billeder af alle de små bløde babyer

Jamen det mente jeg da dælme nok! pyhhh... så har jeg da endnu ikke sådan HELT mistet forstanden!

Anmeld

14. december 2010

Mettemus

Hov, de billeder havde jeg slet ikke set!

Du ser fandme godt ud! Hverken de 20 kg eller den slemme bækkenløsning er til at få øje på. Flot, flot højgravid - det er hvad du er!

Anmeld

14. december 2010

blomst84

Mettemus skriver:

Hov, de billeder havde jeg slet ikke set!

Du ser fandme godt ud! Hverken de 20 kg eller den slemme bækkenløsning er til at få øje på. Flot, flot højgravid - det er hvad du er!

1000 tak Mette er faktisk os ret glad for maven trods den er meget meget tung! Og gerne snart vil møde lille pigen men vi føder jo begge 11.01.11

Anmeld

14. december 2010

Mettemus

blomst84 skriver:

1000 tak Mette er faktisk os ret glad for maven trods den er meget meget tung! Og gerne snart vil møde lille pigen men vi føder jo begge 11.01.11

Det gør vi nemlig! Det lyder som alletiders plan - lad os bare holde fast i den Det ku' da være hyggeligt at ramme samme dag

Anmeld

14. december 2010

Kløver

blomst84 skriver:

Så vil jeg også lige dele disse billeder med jer  har kun fået lagt dem i mødregruppen.. På billedet er jeg 34+2 og vægten siger +20 men de kan vel smides igen  

Knus Sabrina 35+0 

ih hvor nogle gode og smukke billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.