Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så vil jeg også lige dele disse billeder med jer har kun fået lagt dem i mødregruppen.. På billedet er jeg 34+2 og vægten siger +20 men de kan vel smides igen
Knus Sabrina 35+0
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
blomst84 skriver: Så vil jeg også lige dele disse billeder med jer har kun fået lagt dem i mødregruppen.. På billedet er jeg 34+2 og vægten siger +20 men de kan vel smides igen Knus Sabrina 35+0
Neeej, hvor er du flot gravid!
Hvor er det lige de 20 kg. gemmer sig?!
piadas skriver: Neeej, hvor er du flot gravid! Hvor er det lige de 20 kg. gemmer sig?!
1000 tak jamen de 20kg de sidder ALLE steder, har simpelthen taget på, på hele kroppen og der er ikke en dråbe vand i kroppen
WOW hvor ser du bare SMUK ud!
den mave sidder godt nok lige perfekt på dig.
hmm og jeg kan da godt nok heller ikke få øje på hvor de 20 kg har sat sig? det kan man slet slet ikke se. så er HELT sikker på at du meget hurtigt smider dem allesammen igen
VNB skriver: WOW hvor ser du bare SMUK ud! den mave sidder godt nok lige perfekt på dig. hmm og jeg kan da godt nok heller ikke få øje på hvor de 20 kg har sat sig? det kan man slet slet ikke se. så er HELT sikker på at du meget hurtigt smider dem allesammen igen
1000 tak min læge var dog heller ikke bekymret, men startede på 54 og nu siger den 74... men ja de ryger nok hurtigt igen og sig mig lige burde du ikke have nogle veer snart
blomst84 skriver: 1000 tak min læge var dog heller ikke bekymret, men startede på 54 og nu siger den 74... men ja de ryger nok hurtigt igen og sig mig lige burde du ikke have nogle veer snart
du ser ihvertfald ud til at veje lige præcis hvad du skal
Jeg vejede 55 kg til den første lægeundersøgelse i uge 8, og nu siger vægten 69 kg... så 14 kg er der også røget på her! Sådan er det åbenbart bare at være gravid
og JOOOOOOOOOOOO skulle jeg egentlig ikke snart have nogle veer???!!? men nej.... ingenting endnu.... SUK!
smuk smuk smuk smuk som altid
VNB skriver: du ser ihvertfald ud til at veje lige præcis hvad du skal Jeg vejede 55 kg til den første lægeundersøgelse i uge 8, og nu siger vægten 69 kg... så 14 kg er der også røget på her! Sådan er det åbenbart bare at være gravid og JOOOOOOOOOOOO skulle jeg egentlig ikke snart have nogle veer???!!? men nej.... ingenting endnu.... SUK!
Chalala85 skriver: smuk smuk smuk smuk som altid
Dejlige billeder:0)
Der må være noget i vejen med din vægt for det kan da kun være to kilo du har taget på - maven er jo "lille" og fin og ikke 20 kilo tung, og du er jo en streg i luften:0)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128