Uge 37

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2010

piadas

businesstigger skriver:

Jeg var til JM i mandags hvor jeg var 36+0. Hun mente at lillebror nu stod fast og skønnede ham til 27-2800 g. Så det er jo bare fint. Min mor og mand tænkte straks at så føder jeg før tid. Men forklarede dem at bare fordi han står fast er det altså ikke ensbetydende med at han er på vej ud nu. Men min mor er meget bekymret for at det sker omkring juleaften - der skal holdes her.

Billeder fra 36+1

Uh, hvor er det altså vildt! En fra mit kvartal med sådan en stor bebs i maven! Det er altså ikke til at forstå, at det snart er nu, vi begynder at føde!

Og hvor ser du altså godt ud!

Jeg krydser  også fingre for, at han bliver derinde bare lige julen over! Hvordan fødte du i forhold til termin første gang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

businesstigger

piadas skriver:

Uh, hvor er det altså vildt! En fra mit kvartal med sådan en stor bebs i maven! Det er altså ikke til at forstå, at det snart er nu, vi begynder at føde!

Og hvor ser du altså godt ud!

Jeg krydser  også fingre for, at han bliver derinde bare lige julen over! Hvordan fødte du i forhold til termin første gang?

Tak!

Det er lidt vildt - der er under en måned tilbage til termin nu. Sidst gik jeg 5 dage over så regner med at det bliver der omkring igen.

Anmeld

10. december 2010

Bavianis

businesstigger skriver:

Jeg var til JM i mandags hvor jeg var 36+0. Hun mente at lillebror nu stod fast og skønnede ham til 27-2800 g. Så det er jo bare fint. Min mor og mand tænkte straks at så føder jeg før tid. Men forklarede dem at bare fordi han står fast er det altså ikke ensbetydende med at han er på vej ud nu. Men min mor er meget bekymret for at det sker omkring juleaften - der skal holdes her.

Billeder fra 36+1

Hvor ser den bare dejlig ud!

Jeg tror du får en ordentlig kleppert denne gang - og så er den jo SLET ikke klar til juleaften!

Tak for skønne billeder!

Anmeld

11. december 2010

businesstigger

Bavianis skriver:

Hvor ser den bare dejlig ud!

Jeg tror du får en ordentlig kleppert denne gang - og så er den jo SLET ikke klar til juleaften!

Tak for skønne billeder!

Tusind tak!Jeg håber ikke at lillebror bliver en alt for stor kleppert. Jeg syntes Alexander var rigeligt stor!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.