Uge 37

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.598 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. december 2010

businesstigger

Jeg var til JM i mandags hvor jeg var 36+0. Hun mente at lillebror nu stod fast og skønnede ham til 27-2800 g. Så det er jo bare fint. Min mor og mand tænkte straks at så føder jeg før tid. Men forklarede dem at bare fordi han står fast er det altså ikke ensbetydende med at han er på vej ud nu. Men min mor er meget bekymret for at det sker omkring juleaften - der skal holdes her.

Billeder fra 36+1

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Mette 28

Flot mave du har dig  for at det ikke bliver juleaften 

Anmeld

9. december 2010

VNB

Hvor ser du bare GODT ud! og hvor er maven blevet stor og fin!

Vi fik også af vide at vores bebs stod fast fra uge 36... og det har ihvertfald ikke sat skub i nogte hehe

Så krydser fingre og håber inderligt at i får lov at nyde jeres juleaften UDEN besøg på fødegange!  

Anmeld

9. december 2010

businesstigger

Mette 27 skriver:

Flot mave du har dig  for at det ikke bliver juleaften 

Tak!

Anmeld

9. december 2010

businesstigger

VNB skriver:

Hvor ser du bare GODT ud! og hvor er maven blevet stor og fin!

Vi fik også af vide at vores bebs stod fast fra uge 36... og det har ihvertfald ikke sat skub i nogte hehe

Så krydser fingre og håber inderligt at i får lov at nyde jeres juleaften UDEN besøg på fødegange!  

Tusind tak!

Ja med Alexander stod han også fast længe før han kom ud. Har en ide om at jeg går nogle dage over lige som sidst. Og skulle det blive juleaften så er det jo dejligt nemt med masser af babysittere til Alexander mens vi stryger afsted til hospitalet

Anmeld

9. december 2010

Mettemus

Hvor er du flot - fin og rund og så lige midt på maven! Er imponeret over at dine hipsters stadig sidder så godt - mine graver sig i hvert fald længere og længere ind i mine deller på hofterne.

Du må hellere tage det roligt rundt om juletræet, så det ikke sætter gang i noget

Anmeld

9. december 2010

businesstigger

Mettemus skriver:

Hvor er du flot - fin og rund og så lige midt på maven! Er imponeret over at dine hipsters stadig sidder så godt - mine graver sig i hvert fald længere og længere ind i mine deller på hofterne.

Du må hellere tage det roligt rundt om juletræet, så det ikke sætter gang i noget

Ja det sidder meget lige på maven. Det er lidt skægt.

Og vil sige om hipsterne at det er nogle jeg fik da jeg var gravid sidst så de passer lige præcis til de lidt bredere hofter

Anmeld

10. december 2010

PeruBaby

businesstigger skriver:

Jeg var til JM i mandags hvor jeg var 36+0. Hun mente at lillebror nu stod fast og skønnede ham til 27-2800 g. Så det er jo bare fint. Min mor og mand tænkte straks at så føder jeg før tid. Men forklarede dem at bare fordi han står fast er det altså ikke ensbetydende med at han er på vej ud nu. Men min mor er meget bekymret for at det sker omkring juleaften - der skal holdes her.

Billeder fra 36+1

Fin, fin mave du har dig Og forhåbentligt får I en fredelig juleaften

Anmeld

10. december 2010

businesstigger

PeruBaby skriver:

Fin, fin mave du har dig Og forhåbentligt får I en fredelig juleaften

Tak skal du have.

Har nu også planlagt det sådan juleaften så mormoren tager sig af den store dreng om dagen mens vi forbereder og ris a la manden tager en af gæsterne med, så det skal nok gå uden alt for meget stress 

Anmeld

10. december 2010

otlitrom

Jeg håber lidt for babys skyld, at den ikke kommer lige den 24.. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg synes det er lidt synd når de har fødselsdag 24. eller 31. december. Men hvorfor ved jeg ikke.. For de kommer jo ikke til at kende til andet!

Lige meget hvilken dag baby kommer, så glæder jeg mig MEGET til at se det lille vidunder, der ligger i den fine runde mave. Den er så flot!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.