Så kom Laura's tur til at slå hovedet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

297 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. august 2008

Plysbjørnen

hun var ved at lege uden for, og ville lige kravle op af trappen og kommer i tanke om at hun skal sidde ned i stedet for... på Vej rundt tilter hun og slår hovedet på kanten af flisen... Vi får hende trøstet hvilket går nemt og hun giver sig til at lege igen... Men det dårlige gen hun åbenbart har arvet fra hendes mor fortæller hende at man da lige skal prøve om det nu også var rigtigt at man slog sig første gang... og gør nøjagtig det samme igen... Vi får hende igen trøstet uden problemer, og bliver enige om at gå op i byen inden det går helt galt med hende... Hun bliver pakket i barnevognen, og kommer af hættetrøjen som hun havde på for ikke at få det for varmt... og hun hygger sig og har det godt... Alt i mens vi går vender hun sig rundt for at se på noget... Og hvad opdager jeg til min store skræk, hun har blod i håret:'(... Men da hun virker ikke generet af det, bliver vi enige om at gå videre da vi næsten er oppe i byen, har en god kilomet... Vi får fint handlet ind osv... Vel hjemme igen, frem med vaskeklud og så se hvor slemt det er... og ganske rigtigt 2 flænger lige på baghovedet af hende... ca 1 cm lange og med en cm i mellem... Men det er heldigvis holdt op med at bløde, så hun får nok et par ar, og så har hun en kæmpe mæssig bule(H)... Det er skidt med de dårlige gener hun arver fra hendes mor, for jeg gjorde det samme som barn, slog hovedet på en rediator, og blødte meget voldsomt, men da jeg først var blevet trøstet skulle jeg da lege videre... Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2008

Marco2

Lille pus. Håber hun er frisk igen.

Em faldt sgu ned fra TripTrap-stolen igår. 8(
Men hun var så heldig at hendes "storebror" reddede hende. Han lå troligt bag hendes stol og ventede på at hun skulle begynde at smide med maden som hun plejer når hun mener hun er færdig. Så hun landede direkte oveni ham. Shit han blev forskrækket... Men heldigt at han lå der, for ellers havde hun da nok slået sig en del.... Hun er sgu en røver at hun rejser sig i den stol >(

AG

Anmeld

30. august 2008

bette

av av og atter avs da.. sikke da en krudtugle..

det var da egentlig utroligt at hun ik græd mere(?)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.