Hold da op en træls nat ( Langt )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. august 2008

Joan ( Smallie )

Der hvor vi bor er de ved ved at lave en rundkørelse og i mandags lavet en så den om til at nu skulle de til at køre rundt i den. Det er også gået fint ind til i nat.:'( Jeg vågnet ved 2 tiden ved at jeg kunne høre dæk der hvinet mod asfalten og så et ordenligt skrald bagefter. Mig op og kigge ud ag vinduet og konstatere at der godt nok lå en bil derude. Fik spaket liv i manden og sendt ham ned til den uheldig mand. Jeg blev lige inde ved knægten. De får ringet efter hjælp. ( Manden arbejder ved totempo og da manden ikke rigtig havde andre muligheder valgte han den løsning) De står og venter, manden har en lygte med ud så han kan signalere til de andre biler der er noget galt. Og best som de står og snakker er der sku en der overser de 2 og er lige ved at køre min mand og den uheldig bilist ned.8( Jeg sidder oppe i soveværelset vinduet og kan se det hele, satan jeg blev da forskrækket:'(. Men de undgår det og manden kommer ud og han stinker bare af sprut, så manden ringer efter politiet men kan ikke holde på manden så han køre vidre. Så ringer manden lige til hans kolega for at høre hvor langt han er og da han snakker i telefon køre der sku en bil mere galt fra den anden side, han brager lige ind midti rundkørselen. Min mand løber over til bilen og hiver døren op og de første man høre føren sige er fuck det her jeg bare ikke råd til det her(?) En ung mand og kæresten var det. Men de kom heldigvis heller ikke noget til. Nu er det blevet så stort at manden ikke kan klare det selv mere og ringer til politiet og de kommer og hjælper med det og ret kort tid efter bliver den ene af bilerne hentet. Det skete heldigvis ikke noget med nogen, men vi fik knap så meget søvn i nat kom først til a sove ved 5 tiden igen og så vågner knægten ved 6.30 tiden. Heldigvis sov knægten igennem og hørte eller så ikke noget. Der var jo blå blink og alt muligt. Så nu håber vi på en lidt mere rolig dag med traktortræk;) Morgen hilsner Joan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2008

bette

hold da op en nat.. og jeg troede jeg skulle til at klage over MIN nat.. det tror jeg bare jeg lader være med.. damn sygt at de var ved at blive kørt ned.. 8( og sygt at stå som tilskuer og se det.. puha adr.. damn jeg ville være blevet bange.:'(

Anmeld

30. august 2008

Loggidut

fååårk, smallie for satan...i går...ja så sent som i går kørte en motorcyklist op i røven af en bil, lige uden for vores vinduer, mande på motorcykel kom ikke noget til, han kravlede ind på fortorvet, og kom op igen, men cyklen var ikke så pæn, bilen han duttede op i rumpen på fik overfladeskrammer...kasper så det hele og udleverede navn med manden i bil så han kunne vidne hvis der blev noget...motorcyklen, som ellers var pæn, blev skubbet ind i vores gård, hvor den stod resten af dagen, og tænk, jeg synes jeg havde en historie at fortælle...men nej da! godt jeg ikke gjore det, for det er jo vand ved siden af det helvede din mand var igennem i nat!

aj hvor må det havde været grimt for jer! og det er med garanti ikke sidste gang det sker for jer...sådan en ny rundkørsel kræver tid for folk at huske...dem der har kørt der i hundrede år tænker med røven! og så går det galt!

aj for en grim oplevelse, godt der ikke skete mere!:S

Anmeld

31. august 2008

ivfmarie

Uh for katten da, Smallie... det var da en begivenhedsrig nat. Godt at der ikke blev personskader.

Så nu håber vi på en lidt mere rolig dag med traktortræk

he he.. ja det bliver sikkert heeelt stille og roligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.