Tjekker i jeres bryster for knuder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2010

Low

MarieMor skriver:

jeg tjekker selv sådan engang imellem , men er ikke så gammel så derfor tænker jeg ikke det er så vigtig endnu ??

men når jeg bliver lidt ældre skal jeg helt sikkert ha dem tjekket et par gange om året , min oldemor , min bedstemor og 2 af hendes søstre har alle haft brystkræft - og overlevet det .. min mor får også jævnligt scannet hendes da de er meget knudrede , så jeg er da vågen for muligheden om at det er sandsynligt jeg også risikere at få det ..

Jeg tror desværre godt vi kan få kræft selv om vi ikke er så gamle. Jeg er også 20 år men jeg skal alligevel op og have det tjekket . Glæder mig ikke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

slettet_7530

Det er så rigtig nok . Jeg skal op til lægen og have tjekket mine bryster her på fredag og glæder mig ikke rigtig. Tanken om at jeg skal sidde med bare bryster og han skal røre ved dem. Men lidt som du skriver så er det jo deres job og de har set lidt forskelligt. Det er lidt underligt at tænke på at man har det sådan selv om at man har født et barn op i hoved på flere forskellige mennesker

Det skal nok gå  jeg forsøgte selv men mine bryster er ret knudret, eller var de er ikke så slemme mere, men jeg mistede 10 kollegaer på 10 år og de 8 var brystkræft, arbejdstilsynet troede på et tidspunkt at der var noget i vores lokaler der fremprovokerede kræften og der blev lavet en masse prøver samt at vi kvinder skulle undersøges, og så fortsatte det bare.

Kan lige fortælle at der ikke avr noget i de bygninger men i andre bygninger de andre havde arbejdet i var der asbestlofter

Anmeld

8. december 2010

Low

albertesmor skriver:

Det skal nok gå  jeg forsøgte selv men mine bryster er ret knudret, eller var de er ikke så slemme mere, men jeg mistede 10 kollegaer på 10 år og de 8 var brystkræft, arbejdstilsynet troede på et tidspunkt at der var noget i vores lokaler der fremprovokerede kræften og der blev lavet en masse prøver samt at vi kvinder skulle undersøges, og så fortsatte det bare.

Kan lige fortælle at der ikke avr noget i de bygninger men i andre bygninger de andre havde arbejdet i var der asbestlofter

Det gør mig ondt . Det lyder jo fuldstendigt sindsygt. Det var godt nok mange på så kort tid, det samme sted. Utroligt som ting omkring kan påvirke på helbredet 

Anmeld

8. december 2010

Lone Jakobsen

jeg var for nylig til scanning og mamografi, pga. smerter i brysterne. de fandt ikke noget, men det har gjort at jeg er lidt mere obs på det, og jævnligt undersøger mine bryster.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.