Prutten 31+ skriver:
Okay....vi er ret fælles om al´ting her hjemme ved os, om det så er at hænge vasketøj op til at gøre rent.
Det eneste han IKKE gør det at lægge mine trøjer på plads, for han kan bare ikke finde ud af at lægge tøj ordenligt sammen, eller nok nærmer trøjer,t.shirt osv. Som dem hapser jeg og lægger på plads selv hehe.
Og det med at tørre støv og komme tingene på de rigtig pladser gør jeg også da jeg så ofte bagefter skal hen og rette efter hvor JEG vil have ham...men der er jeg meget præcis agtig
He he.. Ja, vi får det vel til at fungere som det passer bedst i hvert hjem. Her er opgaverne som hovedregel delt op, og så hjælper vi alligevel hinanden. Vasketøj kan man nemt hænge op og lægge sammen mens der snakkes. Det samme med at tømme opvaskemaskine, handle ind osv osv. Det er ikke fordi han ingenting laver. Det er bare mig der "står for" ting som rengøring, madlavning, tøjvask og indkøb. Jeg har jo gået ledig siden august, så det er ligesom kommet af sig selv eftersom jeg har bedst tid. Og så laver han de der mandeting som jeg ikke dur til
Jeg skylder også en del efter han malede begge lejligheder i sommers( 200kvm både vægge, lofter og lister) alene, fordi jeg var/er gravid
Men ja, vi ændrer jo nok på opgavefordelingen når bebs kommer og da helt sikkert engang når jeg begynder at læse. Her fungerer det fint som det er
Anmeld