Kontrolfreak!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

986 visninger
18 svar
0 synes godt om
8. december 2010

CA

Ja, jeg kan bedst lide at have kontrol og overblik, så derfor skal jeg også være helt sikker på at jeg har styr på mad, brød og kage til barselsbesøg og vores trætte dage efter fødslen

Så Fryseren er så småt ved at fyldes.

Der er indtil videre lavet: Lassagne, Fyld til fadkoteletter, Pølsehorn, Lyse boller, Grovboller, Småkager

Der skal de næste dage laves: Kødsovs, Kanelsnegle, Pæretærter, Hindbærtærter, Fastelavnsboller(det er jo i januar - så må man godt), Muffins

Ja, kontrolfreak er man vel. Men noget siger mig at jeg ikke gidder stå i køkkenet når jg kan sidde og se på mit vidunder

Forslag til retter man ellers kan smide i fryseren og nemt varme op?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Diana...

Åhh ja hvor er du sej!!!

Min fryser er TOM så du kommer bare og fortsætter her ikk 

Mmm elsker fastelavnsboller griner.

Knus

Anmeld

8. december 2010

piadas

Carina87 skriver:

Ja, jeg kan bedst lide at have kontrol og overblik, så derfor skal jeg også være helt sikker på at jeg har styr på mad, brød og kage til barselsbesøg og vores trætte dage efter fødslen

Så Fryseren er så småt ved at fyldes.

Der er indtil videre lavet: Lassagne, Fyld til fadkoteletter, Pølsehorn, Lyse boller, Grovboller, Småkager

Der skal de næste dage laves: Kødsovs, Kanelsnegle, Pæretærter, Hindbærtærter, Fastelavnsboller(det er jo i januar - så må man godt), Muffins

Ja, kontrolfreak er man vel. Men noget siger mig at jeg ikke gidder stå i køkkenet når jg kan sidde og se på mit vidunder

Forslag til retter man ellers kan smide i fryseren og nemt varme op?

Fedest! Jeg regner med at bage hele januar måned, så vores fryser også når at blive fyldt op, inden lillesøster kommer.

Men jeg bliver da lidt stresset af, at du er godt i gang!

Hvad med nogle grøntsags- eller kyllingetærter? Butterdejsstænger? Frikadeller? Der er jo sådan set nok af ting, man kan fryse ned!

Anmeld

8. december 2010

AnneBJ

Puha, sikke et overskud!!

Får dog ikke stress... men lyst til fastelavnsboller?!

Anmeld

8. december 2010

CA

piadas skriver:

Fedest! Jeg regner med at bage hele januar måned, så vores fryser også når at blive fyldt op, inden lillesøster kommer.

Men jeg bliver da lidt stresset af, at du er godt i gang!

Hvad med nogle grøntsags- eller kyllingetærter? Butterdejsstænger? Frikadeller? Der er jo sådan set nok af ting, man kan fryse ned!

Ingen stress der! Du har jo 14 dage mere at løbe på en mig + at du regner med at gå over tid og jeg ikke aner om jeg føder før tid

Frikadeller! God ide! Grøntsagstærter er også godt, men Martin er ikke så tosset med ting uden kød - en rigtig mand

Anmeld

8. december 2010

Marco2

Shit en overskudsmor!!

Kan man aflevere en bestillingseddel?

AG

Anmeld

8. december 2010

CA

Diana... skriver:

Åhh ja hvor er du sej!!!

Min fryser er TOM så du kommer bare og fortsætter her ikk 

Mmm elsker fastelavnsboller griner.

Knus

Nej det gør jeg bestemt ikke Det koster at være så overskudsagtigSkal hele tiden ned og sidde for ikke at overbelaste det dumme bækken. Men meget smart med en barstol der lige passer til køkkenbordet når der skal formes boller 

Anmeld

8. december 2010

Diana...

Marco2 skriver:

Shit en overskudsmor!!

AG

Anmeld

8. december 2010

CA

AnneBJ skriver:

Puha, sikke et overskud!!

Får dog ikke stress... men lyst til fastelavnsboller?!

He he... Ja fastelavnsboller er det bedste ved de mørke vintermåneder uden julepynt 

Anmeld

8. december 2010

CA

Marco2 skriver:

Shit en overskudsmor!!

AG

Nope Måske det i bund og grund er ris til egen *** at være så overskudsagtig. Det gør jo ondt i bækkenet. Men en barstol er god aflastning ved køkkenbordet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.