Nytårskjole med plads til gravid mave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
9. december 2010

PernilleB

SoffiLine skriver:

det er ikke mig der sælger dem 

kjole to er en str. .. ja der er ikk noget str mærke i.. flot.. vil sige det er s/m... dejlig løs under maven osse..

Den lyserøde er xs/s men igen løs under brystet..  den er super flot på en rund mave.. havde den på da jeg var 7,5 mdr henne på oslo færgen..

Vil du have den ene eller begge..??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Missi

PernilleB skriver:

Billede 4 er 36 men meget løs og den anden er en M.

hm hm hhe

Hva med over brystet på den i str 36?

Hva skal du have for dem?

Anmeld

9. december 2010

PernilleB

Unskyld mig, jeg har mistet overblikket over hvem der spørger mig om str... hihi, lidt forvirrende.. Dem som er interesseret i de kjoler jeg har til salg er i ike søde at skriv på min profil..?? så hende der har denne tråd ikke bliver belastet med beskeder til mig.. Sorry..

Anmeld

9. december 2010

PernilleB

Cho skriver:

Hold op jeg er forelsket i kjole 2 og den sidste lysserøde.  Hvis du sælger, hvad str. er de så i? og hvad ville du eventuelt have for dem?

Knus her fra.

sådan, nu har jeg fundet den jeg skulle svare.. sorry er lidt forvirret over alle de indlæg... den lyserøde er xs/s men i strækstof... og den på billede to er uden str mærke... men vil sige det er en s/m super lækker at have på..

Anmeld

9. december 2010

Tystys14

PernilleB skriver:

sådan, nu har jeg fundet den jeg skulle svare.. sorry er lidt forvirret over alle de indlæg... den lyserøde er xs/s men i strækstof... og den på billede to er uden str mærke... men vil sige det er en s/m super lækker at have på..

Hvor meget vil du eventuelt have for dem`?  Kan nok ikke presse mig ned i den første, for maven er temmelig stor.  Men er villig til at prøve

Anmeld

9. december 2010

PernilleB

Missi skriver:

hm hm hhe

Hva med over brystet på den i str 36?

Hva skal du have for dem?

Den sidder kun ligesom til oppe på kragen og der hvor kanten er under armen... lidt svært at beskrive... over selve brysterne er den meget løs.. meget A skåret.. .

For dem begge.. ?? hmm... 150 og du giver portoen..?? hvor bor du henne a.. :?? for hvis det er i nærheden kan jeg bare komme med dem... og de er ikke brugt skal jeg lige sige... har kun købt dem... er lidt shop-alko...

Anmeld

9. december 2010

Missi

PernilleB skriver:

Den sidder kun ligesom til oppe på kragen og der hvor kanten er under armen... lidt svært at beskrive... over selve brysterne er den meget løs.. meget A skåret.. .

For dem begge.. ?? hmm... 150 og du giver portoen..?? hvor bor du henne a.. :?? for hvis det er i nærheden kan jeg bare komme med dem... og de er ikke brugt skal jeg lige sige... har kun købt dem... er lidt shop-alko...

Bor i nordjylland hehe jeg har sendt dig en PB

Anmeld

9. december 2010

Kløver

SoffiLine skriver:

Tror måske det skal være m/l  for fylder ret godt i landskabet efterhånden. 

Har slet ikke mulighed for at komme ud, kan ikke være gående så længe pga dårlig bækken 

Du er måske også ramt af bækkenløsning ?

Hmm så kan jeg nok anbefale juice bedst, og den der ligger over for zizzi i midtpunktet, ellers kan jeg se om jeg har noget hvis du er interesseret, jeg fylder jo også ret godt efterhånden, men var jo også lidt stor inden, så kunne jo godt være nogle af mine almindelige kjoler kunne bruges, hvis det var noget

Hvad havde du sådan tænkt dig, noget bestemt eller stil eller lignende

Anmeld

9. december 2010

mortilnoahogmelina

PernilleB skriver:

Hej... Jeg ligger inde med en del kjoler fra da jeg var højgravid..

I billede rækkefølge: Sølv og sort kort kjole, uden stropper, bindebånd over maven..!! nr 2 hvid og tyrkis og blå kjole med strop bag om nakken, er dejlig løs over hele maven.. nr 3 graviditetskjole fra H&M.. nr 4+5 sort løs kjole... nr 6top som er løs hen over maven, havde den på til min forlovelsesfest og var 6 mdr henne... nr 7 tyrkis blå top løs over det hele... nr 8 lyserød løs og flot kjole. i strækstof...

Skriv ved interesse..

Hvad str er den øverste kjole du ahr lagt inde - og hvad vil du evt have for den ??

Knus

Anmeld

9. december 2010

SoffiLine

Maja84 skriver:

Du er måske også ramt af bækkenløsning ?

Hmm så kan jeg nok anbefale juice bedst, og den der ligger over for zizzi i midtpunktet, ellers kan jeg se om jeg har noget hvis du er interesseret, jeg fylder jo også ret godt efterhånden, men var jo også lidt stor inden, så kunne jo godt være nogle af mine almindelige kjoler kunne bruges, hvis det var noget

Hvad havde du sådan tænkt dig, noget bestemt eller stil eller lignende

ja, en omgang meget irriterende bækkenløsning 

jamen tænker sådan en rigtig fin kjole som er festlig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.