Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
PernilleB skriver: Hej... Jeg ligger inde med en del kjoler fra da jeg var højgravid.. I billede rækkefølge: Sølv og sort kort kjole, uden stropper, bindebånd over maven..!! nr 2 hvid og tyrkis og blå kjole med strop bag om nakken, er dejlig løs over hele maven.. nr 3 graviditetskjole fra H&M.. nr 4+5 sort løs kjole... nr 6top som er løs hen over maven, havde den på til min forlovelsesfest og var 6 mdr henne... nr 7 tyrkis blå top løs over det hele... nr 8 lyserød løs og flot kjole. i strækstof... Skriv ved interesse..
Hej... Jeg ligger inde med en del kjoler fra da jeg var højgravid..
I billede rækkefølge: Sølv og sort kort kjole, uden stropper, bindebånd over maven..!! nr 2 hvid og tyrkis og blå kjole med strop bag om nakken, er dejlig løs over hele maven.. nr 3 graviditetskjole fra H&M.. nr 4+5 sort løs kjole... nr 6top som er løs hen over maven, havde den på til min forlovelsesfest og var 6 mdr henne... nr 7 tyrkis blå top løs over det hele... nr 8 lyserød løs og flot kjole. i strækstof...
Skriv ved interesse..
hvad str er den på billede 1?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hold op jeg er forelsket i kjole 2 og den sidste lysserøde. Hvis du sælger, hvad str. er de så i? og hvad ville du eventuelt have for dem?
Knus her fra.
Cho skriver: Hold op jeg er forelsket i kjole 2 og den sidste lysserøde. Hvis du sælger, hvad str. er de så i? og hvad ville du eventuelt have for dem? Knus her fra.
det er ikke mig der sælger dem
Okay men hvem gør så`?
Cho skriver: Okay men hvem gør så`?
PernilleB
SoffiLine skriver: vil du evt lægge et billede ind?
vil du evt lægge et billede ind?
Lunae skriver: Jow selvfølgelig! her er det
Jow selvfølgelig! her er det
den skulle næsten prøves inden et evt køb
hvor langt ned går den?
hva str er billede 4+5
SoffiLine skriver: den skulle næsten prøves inden et evt køb hvor langt ned går den?
Missi skriver: hva str er billede 4+5
Billede 4 er 36 men meget løs og den anden er en M.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128