Tjekkes for infertillitet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2010

CamillaValby

SSL skriver:

Så er jeg nødt til at spørge, hvorfor er det I ikke kan uden hjælpen? Hvem af jer er det der har 'problemer' med det?

Ih, sikke også en tur I er igennem  Hold fest, hvor jeg krydser alt for jer, og at der sker noget NU!! KOM BABY!!!

Det må også have taget hårdt på jer, altså.. Stakkels jer..

Ja, jeg ville faktisk også gerne sætte mig mere ind i det, men jeg tror ikke jeg tør inden jeg har snakket nærmere med gynækologen, da jeg nok vil tage sorgerne på forskud, er jo i forvejen rigtig bange for vi ikke kan  

Hvor længe har i prøvet?

Uhh "desværre" fejler ingen af os noget. Når jeg siger desværre er det fordi så er der ikke en grund, jeg ville faktisk have det bedre hvis det var mandens svømmere der ikke var gode, eller min ene ægleder var lukket you name it. Men vi er sunde og raske begge to, og de forstår simpelhen ikke hvorfor det ikke lykkes.

Men det som jeg tror er at jeg bliver gravid at min krop smider det fra sig, jeg har inden for de sidste par måneder haft et par biokemiske.
Vi har indtil videre forsøgt i 2½ så nu håber jeg også at det lykkes meget snart

uhh håber også at det vil lykkes for jer meget hurtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

SSL

Jarnsaxa skriver:

Håber alt ser smukt ud og er som det skal være

Der skal nok være en baby til os snart!!!!

JAA!! Dét håber jeg, jeg skal nok snart svare på din besked i indbakken, mht. datoen  Har bare eksamen i Jan, og der har været problemer i forb. med det, men skriver så snart det er afklaret

Anmeld

8. december 2010

SSL

CamillaValby skriver:

Hvor længe har i prøvet?

Uhh "desværre" fejler ingen af os noget. Når jeg siger desværre er det fordi så er der ikke en grund, jeg ville faktisk have det bedre hvis det var mandens svømmere der ikke var gode, eller min ene ægleder var lukket you name it. Men vi er sunde og raske begge to, og de forstår simpelhen ikke hvorfor det ikke lykkes.

Men det som jeg tror er at jeg bliver gravid at min krop smider det fra sig, jeg har inden for de sidste par måneder haft et par biokemiske.
Vi har indtil videre forsøgt i 2½ så nu håber jeg også at det lykkes meget snart

uhh håber også at det vil lykkes for jer meget hurtigt

Vi har 'kun' prøvet for alvor i 3 måneder, efter p-pille hormonet osv var ude af mit system og det passede lidt bedre, men jeg smed præventionen i marts måned, da vi vidste vi ville prøve.. Men på baggrund af en sygdom, KAN der desværre være sket noget med mit underliv.. Så ja, derfor er jeg SÅ heldig at få lov nu, til at blive undersøgt, hvilket jeg er så taknemmelig for

Nå, hvor er det dóg trist for jer altså, sikke en sørgelig historie, at I ingen gang har noget på jer som kunne være skylden i det  Ih altså.. Hvad mener du med biokemiske? I forb. med hvad??  Jeg HÅBER det lykkedes for jer snart altså, kan slet ikke forestille mig hvis jeg skal gå halvandet år før der sker noget, hvor må det være hårdt psykisk

Anmeld

8. december 2010

CamillaValby

SSL skriver:

Vi har 'kun' prøvet for alvor i 3 måneder, efter p-pille hormonet osv var ude af mit system og det passede lidt bedre, men jeg smed præventionen i marts måned, da vi vidste vi ville prøve.. Men på baggrund af en sygdom, KAN der desværre være sket noget med mit underliv.. Så ja, derfor er jeg SÅ heldig at få lov nu, til at blive undersøgt, hvilket jeg er så taknemmelig for

Nå, hvor er det dóg trist for jer altså, sikke en sørgelig historie, at I ingen gang har noget på jer som kunne være skylden i det  Ih altså.. Hvad mener du med biokemiske? I forb. med hvad??  Jeg HÅBER det lykkedes for jer snart altså, kan slet ikke forestille mig hvis jeg skal gå halvandet år før der sker noget, hvor må det være hårdt psykisk

hihi kan huske da jeg fattede nada af de ord alle skrev

Biokemisk er hvor du bliver gravid, men at du mister i forbindelse med din mens.

Hvor er du sød, det er rigtig hårdt psykisk, men jeg plejer faktisk at sammenligne det med en rutsjebane. Jeg er kun nede dagen og dagen efter at jeg har fået min mens. Også bliver jeg stædig igen

På et tidspunkt skal det nok lykkes, vi må bare være tålmodige

Du må lige opdatere når de ved noget med hensyn til sygdom mm.
at alt er lige præcis som det skulle være. Og hvis ikke så husk på at det alligevel ikke er umuligt, kender flere der er blevet gravide selvom at manden kvalitet har været lig nul eller de kun har haft en æggestok, så det skal nok lykkes uanset hvad

Anmeld

8. december 2010

SSL

CamillaValby skriver:

hihi kan huske da jeg fattede nada af de ord alle skrev

Biokemisk er hvor du bliver gravid, men at du mister i forbindelse med din mens.

Hvor er du sød, det er rigtig hårdt psykisk, men jeg plejer faktisk at sammenligne det med en rutsjebane. Jeg er kun nede dagen og dagen efter at jeg har fået min mens. Også bliver jeg stædig igen

På et tidspunkt skal det nok lykkes, vi må bare være tålmodige

Du må lige opdatere når de ved noget med hensyn til sygdom mm.
at alt er lige præcis som det skulle være. Og hvis ikke så husk på at det alligevel ikke er umuligt, kender flere der er blevet gravide selvom at manden kvalitet har været lig nul eller de kun har haft en æggestok, så det skal nok lykkes uanset hvad

Altså, jeg er sund og rask nu

Nåååh, ej - sikke noget da, se - så lidt har jeg sat mig ind i dén skræmmende verden med at miste, have problemer med at opnå graviditet, er bare så bange for jeg vil gå og blive helt deprimeret af det  Av av, i maven af at tænke på det

Ej, jeg tror også bare det er GODT med stædighed - tror da du gør noget rigtigt, idet du 'kommer videre' og fortsætter kampen for at opnå dét ønske at få en baby! Jeg kan nemlig selv begynde at græde og være ked i mange dage, når testen er neg..  Men ja, det nytter jo heller ikke noget, så må man jo prøve, igen og igen og igen og igen og ..... IGEN! Til den kommer, den lille bebs!!  Som du siger, det skal jo noooook komme!!!

Anmeld

8. december 2010

CamillaValby

SSL skriver:

Altså, jeg er sund og rask nu

Nåååh, ej - sikke noget da, se - så lidt har jeg sat mig ind i dén skræmmende verden med at miste, have problemer med at opnå graviditet, er bare så bange for jeg vil gå og blive helt deprimeret af det  Av av, i maven af at tænke på det

Ej, jeg tror også bare det er GODT med stædighed - tror da du gør noget rigtigt, idet du 'kommer videre' og fortsætter kampen for at opnå dét ønske at få en baby! Jeg kan nemlig selv begynde at græde og være ked i mange dage, når testen er neg..  Men ja, det nytter jo heller ikke noget, så må man jo prøve, igen og igen og igen og igen og ..... IGEN! Til den kommer, den lille bebs!!  Som du siger, det skal jo noooook komme!!!

hihi lige præcis.

Nåå tænkte mere du skrev noget tidligere som følge af den sygdom du har haft.

Anmeld

8. december 2010

SSL

CamillaValby skriver:

hihi lige præcis.

Nåå tænkte mere du skrev noget tidligere som følge af den sygdom du har haft.

Ja, altså én jeg HAR haft, heldigvis har haft og ikke mere  Men det kan stadig have gjort mig steril, desværre

Anmeld

8. december 2010

Trine89

jamen dog søde..

det lyder godt vildt.. er vildt spændt på jeres vejne. selvom jeg håber da ikke det bliver nødvendigt, og at vi kan fremvise positive tests her på fredag

du må endelig love at holde os opdateret uanset hva det ender med..   

STOOOORT  herfra

Anmeld

8. december 2010

SSL

Trine89 skriver:

jamen dog søde..

det lyder godt vildt.. er vildt spændt på jeres vejne. selvom jeg håber da ikke det bliver nødvendigt, og at vi kan fremvise positive tests her på fredag

du må endelig love at holde os opdateret uanset hva det ender med..   

STOOOORT  herfra

Ja, altså - har jo heller ikke lige haft nævnt det herinde, at jeg skulle til gyn. med det, da jeg ikke var sikker på hvad der rent faktisk skulle foregå, men nu da jeg ved det - vil jeg jo liiiige dele det med jer herinde og evt. hører erfaringer.. Jeg håber selvf. heller ikke at det bliver nødvndigt, vi to skal jo IKKE menstruere på fredag, veeel?  hihi...

Anmeld

8. december 2010

Trine89

SSL skriver:

Ja, altså - har jo heller ikke lige haft nævnt det herinde, at jeg skulle til gyn. med det, da jeg ikke var sikker på hvad der rent faktisk skulle foregå, men nu da jeg ved det - vil jeg jo liiiige dele det med jer herinde og evt. hører erfaringer.. Jeg håber selvf. heller ikke at det bliver nødvndigt, vi to skal jo IKKE menstruere på fredag, veeel?  hihi...

der har vel heller ikke være grund til at bringe det op hvis det ikke var en realitet

nej det skulle vi ikke ret gerne. hehe. jeg har også lavet en aftale med den, om at den skal hoppe videre til en som ønsker den. hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.