CamillaValby skriver:
hihi kan huske da jeg fattede nada af de ord alle skrev 
Biokemisk er hvor du bliver gravid, men at du mister i forbindelse med din mens.
Hvor er du sød, det er rigtig hårdt psykisk, men jeg plejer faktisk at sammenligne det med en rutsjebane. Jeg er kun nede dagen og dagen efter at jeg har fået min mens. Også bliver jeg stædig igen 
På et tidspunkt skal det nok lykkes, vi må bare være tålmodige 
Du må lige opdatere når de ved noget med hensyn til sygdom mm.
at alt er lige præcis som det skulle være. Og hvis ikke så husk på at det alligevel ikke er umuligt, kender flere der er blevet gravide selvom at manden kvalitet har været lig nul eller de kun har haft en æggestok, så det skal nok lykkes uanset hvad 
Altså, jeg er sund og rask nu 

Nåååh, ej - sikke noget da, se - så lidt har jeg sat mig ind i dén skræmmende verden med at miste, have problemer med at opnå graviditet, er bare så bange for jeg vil gå og blive helt deprimeret af det
Av av, i maven af at tænke på det 
Ej, jeg tror også bare det er GODT med stædighed - tror da du gør noget rigtigt, idet du 'kommer videre' og fortsætter kampen for at opnå dét ønske at få en baby! Jeg kan nemlig selv begynde at græde og være ked i mange dage, når testen er neg..
Men ja, det nytter jo heller ikke noget, så må man jo prøve, igen og igen og igen og igen og ..... IGEN! Til den kommer, den lille bebs!!
Som du siger, det skal jo noooook komme!!!
Anmeld