Hej piger 
For at gøre en lang historie kort, har vi været så priviligeret at modtage 'hjælp' allerede nu, efter 9 måneder uden prævention.. Sagens kerne er, at jeg ikke havde menstruation i 6-8mdr, for et par år tilbage, der udover har jeg haft en sygdom som har siddet længe nok til at blive steril
(jeg er selvf. ude over sygdommen nu), men men - derfor har vi været 'så heldige' at få en henvisning til en gynækolog.. Men, da sekretæren sagde til mig dengang jeg ringede om henvisningen - at jeg ikke skulle regne med vi blev tjekket allerede, blev jeg da lidt ked.. Men så fik jeg en tlf svare besked for en måned siden, hvor gyn. selv, gav mig en tid
- da jeg ikke hørte nærmere om hvorfor, kontakede jeg dem idag, og så er der gået et brev tabt, for jeg er åbenbat også indkaldt til blodprøvetagning! Og jeg blev bare så lettet, skide bange også - men lettet!! For det gik op for mig, at nu skal både jeg og min kæreste undersøges for om der er noget der hindre i en graviditet, og evt. kan få hjælp allerede indenfor de næste måneder!! ER SÅ LYKKELIG!!
Brevet var gået tabt, så hvis (jeg håber IKKE), jeg får min mens som planlagt den 10/12, skal jeg på 4.dagen op og have taget blodprøve for at måle hormonbalancen, og så har vi fået tid til en samtale den 10/1 hos gynækologen, jeg tror min kæreste allerede der skal henvises til sæd prøve, og så skal der aftales ny tid hvor æggelederne/stokkene skylles igennem og tjekkes... Ja, det er lidt af en tur at skulle igennem - men det er satme dét værd, for at vide vi er sunde og raske eller vi har brug for lidt hjælpemidler.. Ja, men er bare SÅ lettet og selvf. bare heeelt vildt bange!!!
Er der nogle af jer der har prøvet det samme??
Og ja, jeg ville bare dele det med jer herinde, da I helt sikkert forstår ens følelsesregister! 

Anmeld