Pigenavn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2010

Anonym trådstarter

Barnepigen skriver:

Annika/Anika/Anica/Annica lige meget hvordan i vil stave det så det sødt.  Godt pigenavn.

Hvad siger i til
Cirkeline
Jamilla
Mathilde
Merle
Maja
Naja
Sofie (Amalie)
Emma
Josefine/Josefina

Vi har også navnet Mathilde på vores lille navne-seddel... Emma bliver det ikke, det hedder kusinen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Hasselnødden

Maja88 skriver:

er det alle vi børn i bulderby du tænker på

Nej det er ikke det - alle vi børn i Bulderby kender jeg, programmet eller filmen hedder "Junibacken" eller "Du er skrupskør Maddicken"

Anmeld

8. december 2010

Sakris

Jeg kan rigtig godt lide navnet. Og synes i skal gå efter den nemme/normale stavemåde Annika. Forstår ikke det der med at det hele skal være SÅ specielt!

Jeg kender personligt ikke nogle der hedder det, og synes ikke det behøver et mellemnavn også. Det kan sagtens stå "alene".

Anmeld

8. december 2010

_-Kathrine-_

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Nej det er ikke det - alle vi børn i Bulderby kender jeg, programmet eller filmen hedder "Junibacken" eller "Du er skrupskør Maddicken"

Er det ikke fra Pippi langstrømpe... Tommy og annika? :-)

Anmeld

8. december 2010

_-Kathrine-_

Annika er et supersødt navn

Anmeld

8. december 2010

blomst84

Smukt navn det minder mig om den søde fornuftige pige i PIppi langstrømpe

Anmeld

8. december 2010

JuelZ

Anonym skriver:

Vi har tænkt lidt over navnet Annika, hvis det bliver en pige... Hvad synes I??

uh det er et perfekt navn efter min mening får jeg en datter til august så skal hun hedde Annika, det er allerede bestemt... Sofia har dog os været på tale, men det kan den næste jo så hedde

Anmeld

9. december 2010

Hasselnødden

_-Kathrine-_ skriver:

Er det ikke fra Pippi langstrømpe... Tommy og annika? :-)

Du siger noget dér - det kunne sagtens være, men i Maddicken mener jeg bestemt også en af pigerne hedder Annika.. men det kan jo være det ikke er en synlig rolle jeg erindrer...  Åh ha... alle de uløste gåder i juletiden  He he.

Anmeld

9. december 2010

_-Kathrine-_

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Du siger noget dér - det kunne sagtens være, men i Maddicken mener jeg bestemt også en af pigerne hedder Annika.. men det kan jo være det ikke er en synlig rolle jeg erindrer...  Åh ha... alle de uløste gåder i juletiden  He he.

Hihi... Mener at Madicken's lillesøster hedder Elisabeth, men derfor kan der jo sagtens være en annika der også..!  Madicken, det er nu en go film/serie  Mon ikke de sender den her mellem jul og nytår...

Anmeld

10. december 2010

Hasselnødden

_-Kathrine-_ skriver:

Hihi... Mener at Madicken's lillesøster hedder Elisabeth, men derfor kan der jo sagtens være en annika der også..!  Madicken, det er nu en go film/serie  Mon ikke de sender den her mellem jul og nytår...

Det gør hun da også, det er rigtigt. Ja så er det ikke hendes søster jeg husker... ved du hvad.. jeg har sgu nok bare blandet en masse af alle de gode gamle serier sammen i mit hovede og det er så hvad der er tilbage af dem...  Og det ville da være helt vildt dejligt hvis de genudsendte nogen af de fremragende og hyggelige juleserier i decembermåned eller mellem jul og nytår som vi kan putte under dynen med, mens sneen snildt falder udenfor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.