Pigenavn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.082 visninger
31 svar
0 synes godt om
7. december 2010

Anonym trådstarter

Vi har tænkt lidt over navnet Annika, hvis det bliver en pige... Hvad synes I??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

Hasselnødden

Anonym skriver:

Vi har tænkt lidt over navnet Annika, hvis det bliver en pige... Hvad synes I??

Det lyder rigtig rigtig sødt og dejligt så jeg ville sige godt valg

Anmeld

7. december 2010

SoffiLine

Skal der være et mellem navn også?

Umiddelbart kan jeg ikke så godt lide det, men måske hvis der var et lidt mere specielt navn til som mellemnavn

Anmeld

7. december 2010

Chamomile

Det er et sødt navn

Anmeld

7. december 2010

Anonym trådstarter

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Det lyder rigtig rigtig sødt og dejligt så jeg ville sige godt valg

Det poppede bare lige op ud af den blå luft... Noget familie har lige fået en pige, og har en veninde der venter en pige, og naboen har lige fået en pige... så der bliver jo rift om navnene - synes bare det også passer godt til vores dreng og vores efternavn - jeg var på en top 50 og se, og der var der ikke nogen der hed det...

Anmeld

7. december 2010

Anonym trådstarter

SoffiLine skriver:

Skal der være et mellem navn også?

Umiddelbart kan jeg ikke så godt lide det, men måske hvis der var et lidt mere specielt navn til som mellemnavn

Vil du så bruge Annika som mellemnavn, eller??? Vi har nemlig et langt efternavn på 11 bogstaver, så det skal jo heller ikke være for meget...

Anmeld

7. december 2010

Karo

7. december 2010

Mie A

Dejligt navn 

Anmeld

7. december 2010

Hasselnødden

Anonym skriver:

Det poppede bare lige op ud af den blå luft... Noget familie har lige fået en pige, og har en veninde der venter en pige, og naboen har lige fået en pige... så der bliver jo rift om navnene - synes bare det også passer godt til vores dreng og vores efternavn - jeg var på en top 50 og se, og der var der ikke nogen der hed det...

Jeg siger bare følg jeres mavefornemmelse og ja, kan godt se I skal være hurtigt ude med alle de pigebørn i vente  Annika, amen det er bedårende altså  Minder mig om en svensk børnetime der engang var da jeg var lille.. Maddicken tror jeg hovedpersonen hed, hendes søster hed da vist Annika - og ja, den børnetime var bare god

Anmeld

7. december 2010

SoffiLine

Anonym skriver:

Vil du så bruge Annika som mellemnavn, eller??? Vi har nemlig et langt efternavn på 11 bogstaver, så det skal jo heller ikke være for meget...

Nej men tænker at hvis jeg havde valgt at bruge navnet Annika som fornavn ville jeg finde et mere specielt mellemnavn der klinger godt med

Min datter skal hedde Liva Silja f.eks

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.