alene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. august 2008

bette

Hej piger.. ja så er jeg alene i weekenden med mikkel.. min mand steffen har lige iført sig milli tøj(L) og skal ud og kravle i felten.. og sove sammen med alle krybene.. 8(

hvad skal i så få jeres weekend til at gå med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2008

Tikki

Skal til babytræf i morgen hos TUT :D og ellers bare slappe af med manden og lillepigen....endelig en weekend, hvor vi ikke skal overnatte et andet sted eller besøge 40 familiemedlemmer :P

Anmeld

29. august 2008

ivfmarie

jeg skal drikke alt det rødvin jeg orker! Og spise mine chips og se vild med dans... jeg er nemlig alene hjemme i aften :P

I morgen.. tjaaa, nu må vi se hvad dagen bringer!

god weekend (L)

Anmeld

29. august 2008

bette

ivfmarie skriver:

jeg skal drikke alt det rødvin jeg orker! Og spise mine chips og se vild med dans... jeg er nemlig alene hjemme i aften :P

I morgen.. tjaaa, nu må vi se hvad dagen bringer!

god weekend (L)

damn det lyder jo faktisk ik så dårligt.. hmm måske man skulle gøre det samme

Anmeld

29. august 2008

ivfmarie

det kan virkelig anbefales... (H)

Anmeld

29. august 2008

Muffinmus

Skal også være alene...hele weekenden.
Min mand er sgu skredet til mosten træf!!!!
Møg hund!

Anmeld

29. august 2008

Loggidut

vi er barnepige...aå i dag har vi nydt den sidste sommer med lidt grill...og lur mig om vi ikke også gør det samme i morgen!

ellers laver vi ikke andet end at bare være sammen og nyde de sidste dage sammen med min mand hvor han har ferie...livet er for kort til andet end bare at nyde det...:D

med andre ord sagt...vi feder den af!

Anmeld

29. august 2008

Susan1978

jeg skal sørme også til babytræf i morgen og søndag skal jeg spille 2 bowling kampe..

Susan

Anmeld

29. august 2008

Marco2

Hmmm... er alene hjemme i aften, så den er gået med at hænge ved compen. Imorgen skulle jeg gerne få gjort noget ved indbydelserne til min mors 60-års fødsda. Søndag er det babysvømning as usual kl. 8.00 og så skal der vist hygges.

AG - på vej i seng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.