Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
morNov2010 skriver: Hvis du kan vente en måned, har jeg en til salg inkl. 2 lagner. Kh Mette
Hvis du kan vente en måned, har jeg en til salg inkl. 2 lagner.
Kh Mette
hvad koster den (:
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sabina92 skriver: hvad koster den (:
Hvad siger du til 1000 kroner?
morNov2010 skriver: Hvad siger du til 1000 kroner?
Hvor er det du bor?
Hvad er der med dertil udover lagner?
Jeg har lige været i Babysam, og fundet ud af at de for et par måneder siden er stoppet med at leje vuggen ud! ;-(
Hvad skal du have for din - for hvis prisen er fornuftig kunne vi måske godt være interesseret!
KH Charlotte
Sabina92 skriver: Hvor er det du bor? Hvad er der med dertil udover lagner?
Jeg bor mellem Silkeborg og Viborg. I Kjellerup.
Der er vuggen (selvfølgelig), 2 x loftskroge, madras og to lagner, hvoraf det ene aldrig er brugt.
Sille10 skriver: Jeg har lige været i Babysam, og fundet ud af at de for et par måneder siden er stoppet med at leje vuggen ud! ;-( Hvad skal du have for din - for hvis prisen er fornuftig kunne vi måske godt være interesseret! KH Charlotte
Hvad siger du til 1000 kroner
morNov2010 skriver: Hvad siger du til 1000 kroner Kh Mette
Hm det er fordi jeg bor i Hobro, så det er vel ret dyrt at skulle sende den?
morNov2010 skriver: Jeg bor mellem Silkeborg og Viborg. I Kjellerup. Der er vuggen (selvfølgelig), 2 x loftskroge, madras og to lagner, hvoraf det ene aldrig er brugt. Kh Mette
Hejsa
Hvis ikke du får solgt vuggen, er jeg interesseret - og kan sagtens vente et par måneder. Føder først til maj. Jeg har en veninde i Vinderslev, så det vil ikke være et problem med at få den bragt til Aalborg.
Giv lyd!
Kh. Louise
Sabina92 skriver: Hm det er fordi jeg bor i Hobro, så det er vel ret dyrt at skulle sende den?
Ja jeg tror det er ret dyrt at sende den.
Mamalou skriver: Hejsa Hvis ikke du får solgt vuggen, er jeg interesseret - og kan sagtens vente et par måneder. Føder først til maj. Jeg har en veninde i Vinderslev, så det vil ikke være et problem med at få den bragt til Aalborg. Giv lyd! Kh. Louise
Jamen det må jo være først til mølle princippet. Hvis du er interesseret, er vuggen din.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128