Søges: Leandervugge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.994 visninger
19 svar
0 synes godt om
7. december 2010

CA

Jeg har længe villet have en leandervugge og den står øverst på ønskesedlen til jul, men tror ikke jeg får den Er der nogen der ægger inde med en de gerne vil sælge til god pris? Har ikke brug for stativ. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

Sille10

Hej Carina,

Leandervuggen kan lejes billigt hos Babysam (i hvert fald vores), så du kun skal ud og købe madras til den.

Det gjorde vi til vores første, og har også tænkt os at leje den til lillesøster, når hun kommer til marts.

Det er en skøn vugge, som varmt kan anbefales.

KH Charlotte

Anmeld

30. december 2010

LotteN

Sille10 skriver:

Hej Carina,

Leandervuggen kan lejes billigt hos Babysam (i hvert fald vores), så du kun skal ud og købe madras til den.

Det gjorde vi til vores første, og har også tænkt os at leje den til lillesøster, når hun kommer til marts.

Det er en skøn vugge, som varmt kan anbefales.

KH Charlotte

må lige høre dig, hvad har i givet for at leje sådan en?

Anmeld

6. januar 2011

Sille10

LotteN skriver:

må lige høre dig, hvad har i givet for at leje sådan en?

Undskyld jeg først skriver nu - har først lige luret, hvordan jeg kan se hvordan der har været svaret på mit indlæg.

Babysam i Køge skal have 70 kr pr måned - i minimum 4 måneder. + 200 kr i depositum, som man får retur ved aflevering.

Jeg kan ikke huske hvad vi gav for madrassen, men den skal vi jo ikke ud og have denne gang, da vi købte en sidste gang.

Jeg håber det var svar nok.

KH Charlotte

Anmeld

6. januar 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
Sille10 skriver:

Undskyld jeg først skriver nu - har først lige luret, hvordan jeg kan se hvordan der har været svaret på mit indlæg.

Babysam i Køge skal have 70 kr pr måned - i minimum 4 måneder. + 200 kr i depositum, som man får retur ved aflevering.

Jeg kan ikke huske hvad vi gav for madrassen, men den skal vi jo ikke ud og have denne gang, da vi købte en sidste gang.

KH Charlotte

det var virkelig smart - og billigt..
Var der stativ med..?
Og hvordan fandt i ud af, at i kunne leje den..? jeg har desværre ikk set eller læst om det nogen steder, men kunne helt sikkert godt tænke mig, at leje sådan en vugge..
Anja..

Anmeld

6. januar 2011

LotteN

Sille10 skriver:

KH Charlotte

okay, det var godt nok billigt....

Anmeld

6. januar 2011

Kvindemin

Carina87 skriver:

Jeg har længe villet have en leandervugge og den står øverst på ønskesedlen til jul, men tror ikke jeg får den Er der nogen der ægger inde med en de gerne vil sælge til god pris? Har ikke brug for stativ. 

Har du fået en ?

Anmeld

6. januar 2011

Sabina92

iiih det er også sådan en jeg er på udkig efter, vil bare ikke leje den

Anmeld

6. januar 2011

morNov2010

Carina87 skriver:

Hvis du kan vente en måned, har jeg en til salg inkl. 2 lagner.

Kh Mette

Anmeld

6. januar 2011

Josesmor

Jeg købte vores til 700kr på dba. Så har vi selv købt lagen og himmel. Alt kan vaskes i vuggen, så det var ikke noget problem for os med en brugt. Og så har vi den også til næste barn!!

P.S Det er en super dejlig vugge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.