1-års undersøgelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. august 2008

Marco2

Så har vi også fået overstået den.

Em er en frisk og kvik pige. (Burde hun jo også være med den mor hun har 8D) Hun vejer 8,9 kg og måler 72,5 cm så hun er jo ikke så stor. Hun klarede stikkene fint, og fik en flot rød ballon med hjem (L)

Hvad med Jer andre der også har små piger? Hvad målte jeres? ja, ved godt det sikkert har været skrevet 100 gange....

AG - home alone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2008

bette

uhh okay men hun er nok som hun skal være.. ;)

dejligt med en veloverstået undersøgelse(H)

Anmeld

30. august 2008

Marco2

Er der ikke andre der vil komme med deres mål?

Anmeld

30. august 2008

Astrid P

Jeg troede kun du ville have fra dem med små piger, og den kategori hører Smilla ikke ligefrem under... ;)

Men her er hendes mål:
79 cm og 11,6 kg

Hvordan har Emily haft det efter vaccinen? Håber ikke hun har været alt for sløj.

KH Astrid

Anmeld

30. august 2008

Marco2

Astrid P skriver:
Hvordan har Emily haft det efter vaccinen? Håber ikke hun har været alt for sløj.

Hej Astrid.

Man har slet ikke kunnet mærke det på hende. Overhovedet. Men lægen sagde også at det var sjældent her 2. gang. Så hun har været en ligeså stor bandit, som hun plejer :D

PS. Tøjbamsen holder lagerudsalg ude på Edwin Rahrsvej i Brabrand. Har lige købt tøj fra Gaia & Ko til Em. Alt er sat meget ned.

AG

Anmeld

30. august 2008

..

Jeg vil gerne - har også en lille pige :)

Smilla var 76 cm og vejede 9125 g - heller ikke meget men hun har det jo super og har en masse energi..

(H)

Anmeld

30. august 2008

Astrid P

Marco2 skriver:

Hej Astrid.

Man har slet ikke kunnet mærke det på hende. Overhovedet. Men lægen sagde også at det var sjældent her 2. gang. Så hun har været en ligeså stor bandit, som hun plejer :D

PS. Tøjbamsen holder lagerudsalg ude på Edwin Rahrsvej i Brabrand. Har lige købt tøj fra Gaia & Ko til Em. Alt er sat meget ned.

AG

Uhh la laj.... Hvad har de derude? Er det mon værd at køre efter og har de åbent i morgen?
Dejligt at Em ikke mærkede til vaccinen, det gjorde Smilla heller ikke.
KH Astrid

Anmeld

30. august 2008

linemus

[citat][f][småt]Marco2 skriver:[/småt][/f] Så har vi også fået overstået den. Em er en frisk og kvik pige. (Burde hun jo også være med den mor hun har 8D) Hun vejer 8,9 kg og måler 72,5 cm så hun er jo ikke så stor. Hun klarede stikkene fint, og fik en flot rød ballon med hjem (L) Hvad med Jer andre der også har små piger? Hvad målte jeres? ja, ved godt det sikkert har været skrevet 100 gange.... AG - home alone[/citat] Signe og Nanna var til 1 års undersøgelse d.23/7 og deres mål var henholdsvis 9,3 kg & 79 cm og 8,6 kg & 76 cm. Så de er også små, og Nanna vejede endda mindre end Em, selvom hun er længere. Men lægen ville også gerne veje hende igen ved 15 mdr. fordi hun var faldet lidt af på hendes kurve, der jo allerede ligger under gennemsnittet. Begge piger er dog utroligt aktive, glade og godt spisende, så synes jo ikke, der er nogen problemer der. Det er dog sjovt, at selvom der kun er ca. 1/2 kg's forskel i vægt (1/2 liter mælk), så kan jeg sagtens mærke forskel - Nanna er en lille spirevip at løfte på, mens jeg synes, Signe er noget så tung :) Knus Line

Anmeld

30. august 2008

Kaufie

William er jo så en dreng - men en af de små alligevel.... Han vejede 9,4 og var 73 cm en uge før sin 1 års fødselsdag.

Hans kurver er også knækket, så vi skal også til kontrol til 15 mrds vaccinationen - bare for lige at følge udviklingen.

Men han er rigtig godt med motorisk og socialt - hvilket jeg jo synes er vigtigere end at have den største dreng/pige i klassen.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.