Kønsorganer skal ikke vaskes for tit ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2008

3rollinger

Hejsa

Jeg vil ogsaa lige praesentere den mulighed for jer at det er nogen roller de spiller. Og det siger jeg i betragtning af at vi har lige praecis de samme programmer i Spanien og dommerne er paa samme maade. Og det er faktisk lige meget hvilket et af den serie af programmer som stort set alle ligner hinanden og gaar ud paa at finde talenter. Saa enten er profesionelle musikere bare generelt ubehagelige eller ogsaa er det en rolle de spiller til aere for seertallet.

Nu kender jeg ikke Thomas Blachman andet end af navn og ved ikke hvem de andre dommere er, men jeg synes nu heller der er noget daarligt ved jobbet som dommer. Selvfoelgelig skal man have en vis personlighed for at vaere fuldkommen negativ og sige grimme ting til folk, men jeg mener altsaa at det hovedsagligt er en rolle de spiller og hvorfor ikke udnytte sit talent paa den maade.

Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2008

Nan

Jeg gad fanderme godt være dommer i X-Factor - desværre har sådan et program nok kun plads til en Thomas Blachman.

Han siger hvad han mener - også selvom det ikke nødvendigvis stryger deltagerne med hårene og det kan jeg rigtig godt lide. Især skulle nogen af dem gå rundt i den tro at Blachman er det dummeste svin de kommer til at møde i branchen.

Hvad angår polerethed og vaskning af kønsdele - jeg føler mig ikke ramt og en decideret generel holdning til mine medmennesker har jeg ikke sådan på stående fod - men mon dog ikke der er en grund til at jeg er bosat i et øde område langt fra artsfæller?

Anmeld

19. februar 2008

Doktor Doolittle

Hvad angår polerethed og vaskning af kønsdele - jeg føler mig ikke ramt og en decideret generel holdning til mine medmennesker har jeg ikke sådan på stående fod - men mon dog ikke der er en grund til at jeg er bosat i et øde område langt fra artsfæller?

Jamen jeg føler mig ramt. Tager fx. tit mig selv i at sige min mening minus 10% og nogen gange minus 90% hvis det drejer sig om flabede patienter ;) og hvorfor nu det (?) Jo, fordi jeg jo netop føler, jeg skal opretholde en vis facade som læge og blablabla :S og alle mulige andre dårlige undskyldninger.

Anmeld

19. februar 2008

rlyn

Eeeelsker Thomas Blachman - det er sq godt med nogle mennesker til at ruske op i de grå danskere ;)
Er også helt pjattet med Simon Cowell - dels pga hans ligefremhed, men også fordi han er super sexet :P

Jeg er ikke rigtig kommet igang med at se x-faktor og nu er de jo forbi mine favoritrunder, de indledende :D Nogle folk ber´sq selv om det i de runder ;)
Men jeg følger hardcore med i American Idol 8D

Knus
Rikke

Anmeld

19. februar 2008

A.I.G.

Eeeelsker Thomas Blachman - det er sq godt med nogle mennesker til at ruske op i de grå danskere ;)
Er også helt pjattet med Simon Cowell - dels pga hans ligefremhed, men også fordi han er super sexet :P

Jeg er ikke rigtig kommet igang med at se x-faktor og nu er de jo forbi mine favoritrunder, de indledende :D Nogle folk ber´sq selv om det i de runder ;)
Men jeg følger hardcore med i American Idol 8D

Knus
Rikke

Det samme her - æææææææææææææælsker Simon

;o) Anette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.