Kønsorganer skal ikke vaskes for tit ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.460 visninger
14 svar
0 synes godt om
19. februar 2008

Doktor Doolittle

I hvert fald ikke ifølge Thomas Blachman, dommer i X-faktor. Jeg hørte et interview med ham. Han mener, vi unge mennesker er for lidt dekadente, har for lidt kant og fx. vasker vores kønsorganer flere gange om dagen, fordi vi er bange for at lugte af rigtige mennesker :P Jeg må give ham ret, der er sgu´ for meget pænhed over familien Danmark efterhånden.

Knus fra Tina, dekadencens ubestridte vogter :))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2008

Honningblomst

Synes du det??
Hmm, ved sgu ikke hvad jeg skal mene om hverken ham generelt eller hans udtalelser...tror der er lidt for meget "ville være modsat bare for at være det" til min smag.
Eva

Anmeld

19. februar 2008

Doktor Doolittle

Nej han er helt sikkert ægte nok. Og ja jeg synes vi danskere er blevet for polerede. Thomas er tid tider for usympatisk i sine udtalelser til min smag, men jeg må give ham ret i mange af hans betragtninger.
Knus Tina :)

Anmeld

19. februar 2008

Honningblomst

Det er nu ikke min vurdering...men sådan opfatter vi jo så forskelligt.
Må så også indrømme at "de mennesker" som vælger at medvirke i saådanne programmer som x-faktor, mister lidt på min troværdighedskonto.
Eva

Anmeld

19. februar 2008

Honningblomst

Kan du definere, hvad du mener med "for polerede" for den udtalelse har jeg lidt svært ved at forstå og forholde mig til.*S*

Anmeld

19. februar 2008

SaNiNa

Hehe det er jo typisk Blachman at komme med sådan en udtalelse... Men ved jeg nu ikke om lille danmark er ved at polerede vi følger vel bare med tiden.

Og eva medhensyn til x-factor (idols, scenen er din) ja det er vel vejen frem hvis man vil være kend på sin stemme. Ville aldrig selv kunne medvirke i sådan programer for at blive kend.

Balchmans udtagelse i x-factor er lidt hårde til jeg syntes der er okay syntes ikke han kunne tale sådan et solicterne (staves) som han gjorde til Vocaloca i fredages, det syntes jeg bare ikke er okay på åben skærm.

http://youtube.com/watch?v=ONUvSd0NA0Q

Sanne

Anmeld

19. februar 2008

Honningblomst

Og eva medhensyn til x-factor (idols, scenen er din) ja det er vel vejen frem hvis man vil være kend på sin stemme. Ville aldrig selv kunne medvirke i sådan programer for at blive kend.

Var ikke så meget en kritik af deltagerne, der er jo masser af mennesker i Danmark som elkser at blive set og hørt og fred med det...det var mere professionelle kunstnere og musikere som vælger at medvirke som dommere osv, som jeg synes sælger ud og dermed mister en del i mit syn på dem.
Knus..

Anmeld

19. februar 2008

Honningblomst

Hov, gik lidt kluccer i det, da jeg prøvede at citer, håber du fik den Sanne;)

Anmeld

19. februar 2008

SaNiNa

fik det... Ja dommerne kunne de nok godt have valgt med lidt mere omhu syntes ikke rigtig lina hører hjemme der men Remee er jo sangskriveren, produceren, Thomas Blachman er komponist og producer så der er jo dem de skal sælge sig til og ikke lina... Men ja dommerne for lige et hak nedaf efter x-factor

håber du forstår hvad jeg mener

Sanne

Anmeld

19. februar 2008

Doktor Doolittle

Kan du definere, hvad du mener med "for polerede" for den udtalelse har jeg lidt svært ved at forstå og forholde mig til.*S*

Med polerede mener jeg, at i mine øjne har mange danskere for lidt kant, at vi simpelthen er bange for at være for anderledes og at vi også prøver at undgå folk, der er for anderledes. Jeg tror også det er een af grundene til, at så mange stemmer på Dansk Folkeparti. Jeg mener ikke der er tale om racisme men om en slags angst for det ukendte, derfor hellere bare lade det blive ved det gamle, det ved vi hvad er.

Jeg synes dommerne i X-faktor fint repræsenterer hver deres vinkel af musikverdenen, og de taber på ingen måde agtelse hos mig ved at deltage. Thomas Blachman er jo fx. en super dygtig jazz musiker som jo netop ved sin deltagelse forsøger at finde et i hans øjne "ægte talent" som stikker lidt ud fra mængden, som har noget unikt at byde på. Jeg tror også dommerne tænker, at hvis ikke de selv deltager, ja så deltager bare nogle andre, som måske ikke er ligeså dygtige musikere. Jeg tror dog de 3 dommere ser forskelligt på hvad selve X-faktoren går ud på, men det gør jo også showet lidt mere levende.

Knus fra Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.