Kan du definere, hvad du mener med "for polerede" for den udtalelse har jeg lidt svært ved at forstå og forholde mig til.*S*
Med polerede mener jeg, at i mine øjne har mange danskere for lidt kant, at vi simpelthen er bange for at være for anderledes og at vi også prøver at undgå folk, der er for anderledes. Jeg tror også det er een af grundene til, at så mange stemmer på Dansk Folkeparti. Jeg mener ikke der er tale om racisme men om en slags angst for det ukendte, derfor hellere bare lade det blive ved det gamle, det ved vi hvad er.
Jeg synes dommerne i X-faktor fint repræsenterer hver deres vinkel af musikverdenen, og de taber på ingen måde agtelse hos mig ved at deltage. Thomas Blachman er jo fx. en super dygtig jazz musiker som jo netop ved sin deltagelse forsøger at finde et i hans øjne "ægte talent" som stikker lidt ud fra mængden, som har noget unikt at byde på. Jeg tror også dommerne tænker, at hvis ikke de selv deltager, ja så deltager bare nogle andre, som måske ikke er ligeså dygtige musikere. Jeg tror dog de 3 dommere ser forskelligt på hvad selve X-faktoren går ud på, men det gør jo også showet lidt mere levende.
Knus fra Tina
Anmeld