Sko fra See Kai Run?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.840 visninger
17 svar
0 synes godt om
29. august 2008

Marco2

Hejsa.

Vil gerne have et par sko til Em fra See Kai Run.
Har været på deres hjemmeside, men der ser kun ud til at være forhandlere i Kbh....

Er der nogen der ved om de kan fåes i Århus? Eller har fif til anden butik hvor de har lækre sko til børn. Har været i "Hønsefødder" og "Tops" i Vibycenteret, og der var ikke lige noget...

AG - på skojagt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2008

Muffinmus

Hmmm....aldrig hørt om dem faktisk..må jeg lige prøve at google ved lejlighed:)

Anmeld

29. august 2008

Tikki

hvad med nettet? evt. http://www.filabel.dk/Products/productlist.aspx?Ma nufacturerID=2

Jeg ved godt, man ikke kan prøve skoene på de små, men jeg har tegnet rundt om Izas fod, mens hun stod på et stykke på papir og derefter målt på tegningen fra den længste tå og til hælen. Og så kan man flere steder på nettet finde sko, hvor målene er angivet i forhold til størrelsen. Supersmart når man ikke har tid til at okse rundt i div. skobutikker med et barn, der ikke har tålmodighed til at prøve sko ;)

Anmeld

26. september 2008

anne1981

Hej,

Ved ikke om det er for sent men jeg har lige købt dem i Arvingen på Østerbro.

Anmeld

26. september 2008

Marco2

[citat][f][småt]anne1981 skriver:[/småt][/f] Hej, Ved ikke om det er for sent men jeg har lige købt dem i Arvingen på Østerbro. [/citat] Tak skal du ha'. Og nej det er ikke for sent. Har stadig ikke fundet nogen... MEn Østerbro er lige lidt langt væk eftersom jeg bor i Århus.... AG - stadig på skojagt

Anmeld

21. oktober 2008

Anne Louise Brodersen

Marco2 skriver:

[citat][f][småt]anne1981 skriver:[/småt][/f] Hej, Ved ikke om det er for sent men jeg har lige købt dem i Arvingen på Østerbro. [/citat] Tak skal du ha'. Og nej det er ikke for sent. Har stadig ikke fundet nogen... MEn Østerbro er lige lidt langt væk eftersom jeg bor i Århus.... AG - stadig på skojagt

Hejsa
Jeg køber mine see kai run hos www.10toes.dk, det er nemmere der for de har nemlig en perfekt størrelsesguide som altid passer. Jeg har fået sko derfra et par gange nu og de har altid passet. Og i øvrigt så sender de fragtfrit lige nu. De har vist nok lager 2 steder og jeg ved det ene er i viborg. Det er stadig langt fra dig, men dog tættere på end østerbro.
Jeg kan kun sige, at jeg tror du vil blive glad for dem, min datter vil ikke ha andet på.

Hilsen Anne

Anmeld

21. oktober 2008

ka li ja

hold da kæft! det var da de mest fantastiske sko! nej hvor er de bare lækre...
det ligner lidt sådan nogle brune læder støvler der stod under træet juleaften da jeg var ca 2

Anmeld

21. oktober 2008

Marco2

ka li ja skriver:

hold da kæft! det var da de mest fantastiske sko! nej hvor er de bare lækre...
det ligner lidt sådan nogle brune læder støvler der stod under træet juleaften da jeg var ca 2

Ja, de er virkelig lækre, men jeg har bare ikke kunne finde dem nogen steder. Og det er jo ved at være lang tid siden jeg har oprettet indlægget.

AG

Anmeld

21. oktober 2008

ka li ja

Marco2 skriver:

Ja, de er virkelig lækre, men jeg har bare ikke kunne finde dem nogen steder. Og det er jo ved at være lang tid siden jeg har oprettet indlægget.

AG

ja hold da kæft. jeg har slet ikke set det før nu.
men det er sku sjældent man ser så fedt fordtøj til børn syntes jeg.
kender slet ikke mærket

Anmeld

21. oktober 2008

Marco2

Den her er bare nuser:

http://filabel.dk/pi/Støvler_Riley_Uden_foer_3794_90.aspx

www.filabel.dk har mange sko fra den producent.

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.