Hvor blir baby stukket når der skal tages blodprøve??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2010

2721

MorTilGustav skriver:

De stikker i armen som ved os voksne  Vi skulle have taget til faderskabstest så det var to gange med en uges mellemrum.. Gustav blev lagt på en speciel "børne-briks" med en uro over og så var der nogle søde sygeplejesker der stod og underholdte ham så han ikke blev bange  Det gik ganske fint men jeg var dælme ikke glad for at se den store nål i den lille arm.
Held og lykke

mange tak for svar. Ja det lyder nu meget voldsomt, men det må jo bare være sådan. Ej hvor smart, tror desværre ikke de har sådan noget hos os, men hvem ved

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

Ni-ko-li-ne

Puslingen skriver:

Det tænkte jeg nok Har også sagt til farmand han SKAL med, så må han bare møde det senere

fornuftigt...

vores datter skulle have taget blodprøver da hun var 8 mdr... de lagde hende ned og vi stod så og holdt hende, een bioanalytiker holdt så hendes arm strakt og en anden stak så...

de stak 4 gange, så blev det for meget for os og vi sagde stop, det var blodprøver i forbindelse med allergi, så vi valgte dem bare fra...

Anmeld

7. december 2010

2721

Ni-ko-li-ne skriver:

fornuftigt...

vores datter skulle have taget blodprøver da hun var 8 mdr... de lagde hende ned og vi stod så og holdt hende, een bioanalytiker holdt så hendes arm strakt og en anden stak så...

de stak 4 gange, så blev det for meget for os og vi sagde stop, det var blodprøver i forbindelse med allergi, så vi valgte dem bare fra...

Av for den, det lyder heller ikke sjovt.
Hmmm håber ikke det bliver lige så slemt for "os" da det er vigtigt at få afklaret om han har den mangel eller ej

Anmeld

7. december 2010

Moar'en

Puslingen skriver:

Hmmm håber ikke det bliver lige så slemt for "os" da det er vigtigt at få afklaret om han har den mangel eller ej

det er meget forskellig hvor sværtr det er for dem. Viktor har jo både fået tage blodprøver, lagt drop og venflon. Nogen gange ramte de i første hug andre gange ikke, men husk det er hurtig overstået.Og EMLA plaster er guld værd

Anmeld

7. december 2010

Ni-ko-li-ne

Puslingen skriver:

det har jo også noget at gøre med hvor rutineret vedkommende er:0)

jeg krydser fingre for jer!

Anmeld

7. december 2010

2721

Ni-ko-li-ne skriver:

det har jo også noget at gøre med hvor rutineret vedkommende er:0)

jeg krydser fingre for jer!

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.