Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ni-ko-li-ne skriver: skønt!!! tak nej de er ens, og super herlige!
skønt!!! tak
nej de er ens, og super herlige!
Liva bliver ellevild!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sender dig en pb
TbCp skriver: Liva bliver ellevild!
det er simpelthen herligt... når jeg giver Nikoline andre bukser på siger hun "nej ette (ikke)", "barbamama på..."
hun vil have dem på altid!
Det er bare super fedt.. har to kjoler liggende altså gange 2 samt en fed nederdel.. så det varer nok ikke længe før de kommer også
Ni-ko-li-ne skriver: det er simpelthen herligt... når jeg giver Nikoline andre bukser på siger hun "nej ette (ikke)", "barbamama på..." hun vil have dem på altid!
Hehe....
Liva havde fået en ny Hello Kitty bluse og blev stik-tosset.... virkelig STIK-TOSSET... da den skulle til vask
Som jeg lige skrev til tina, så kommer der kjoler og nederdele inden længe. de er bare super fede!!
Chatarina skriver: Det er bare super fedt.. har to kjoler liggende altså gange 2 samt en fed nederdel.. så det varer nok ikke længe før de kommer også
Cool
Chatarina skriver: Som jeg lige skrev til tina, så kommer der kjoler og nederdele inden længe. de er bare super fede!!
orv mand, skriv mig op til en kjole!
TbCp skriver: Hehe.... Liva havde fået en ny Hello Kitty bluse og blev stik-tosset.... virkelig STIK-TOSSET... da den skulle til vask
det er virkelig underholdende.... som de små piger kan blive hys af de mindste ting!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128